Ziņas vieglajā valodā 2. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 2. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 2. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Rīgas Dzelzceļa stacijas kafejnīcā iebrukuši griesti; evakuēti 100 cilvēki

Rīgas Dzelzceļa stacijas tunelī ceturtdien, 2. decembrī, iegruva griesti.

Griesti iegruva kafejnīcā „Sala”.

Cilvēki necieta, bet no ēkas evakuēja 100 cilvēkus.

Vilcienu kustību negadījums neietekmēja.

Būveksperti skaidros, kāpēc griesti iebruka.

Pie dzelzceļa stacijas notiek būvdarbi, taču virs tuneļa tie nenotiek.

Tunelis kalpo jau vairākus desmitus gadu.

Virs tā pārvietojas arī kravas vilcieni.

Vienā no tuneļiem Rīgas dzelzceļa pasažieru stacijā kādai kafejnīcai iebrukuši griesti.
Vienā no tuneļiem Rīgas dzelzceļa pasažieru stacijā kādai kafejnīcai iebrukuši griesti.

Covid-19 saslimstība samazinās

Saslimstība ar Covid-19 Latvijā samazinās.

Aizvadītajā diennaktī infekciju atklāja vēl 712 cilvēkiem.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits nedaudz samazinājies.

Patlaban tajās ārstējas 810 Covid-19 pacienti.

Reanimācijā ir 137.

Trešdien miruši 19 Covid-19 pacienti.

Visi mirušie nebija vakcinēti.

Laboratorijā pārbauda, vai Latvijā sastopams Covid-19 omikrona paveids

Nākamnedēļ būs zināms, vai Latvijā jau ir Covid-19 vīrusa jaunais omikrona variants.

Laboratorijā patlaban pārbauda vairākus aizdomīgus analīžu paraugus.

Laboratorijā saka, ka šie paraugi atšķiras no delta paveida.

Omikrona variantu atklāja Dienvidāfrikā, taču tagad tas izplatās arī citās valstīs.

Lidostā var brīvprātīgi veikt Covid-19 testu

No šodienas lidostā „Rīga” ceļotājiem ir iespēja brīvprātīgi veikt Covid-19 testu.

Cilvēkiem par to nav jāmaksā.

Ceturtdien, 2. decembrī, uz Latviju atlidoja apmēram 600 pasažieri, taču testu veica tikai 3.

Vācijā - pret Covid-19 nepotētajiem papildu ierobežojumi

Vācija ceturtdien, 2. decembrī, noteica ierobežojumus pret Covid-19 nevakcinētajiem cilvēkiem.

Turpmāk nevakcinētie nedrīkstēs apmeklēt lielāko daļu veikalu.

Vācijas parlamentā gatavojas diskutēt par obligātas vakcinācijas ieviešanu valstī.

Arī Vācijā ļoti daudz cilvēku nevēlas vakcinēties.

Cilvēki uzskata, ka valdība pieņem novēlotus lēmumus, lai ierobežotu vīrusa izplatību.

Drīz varētu tikties Putins un Baidens

Krievija un ASV ziņo par drīzu abu valstu prezidentu Vladimira Putina un Džo Baidena sarunu.

Tā varētu notikt tuvākajās dienās.

Ceturtdien, 2. decembrī, Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā Amerikas Savienoto Valstu valsts sekretārs Entonijs Blinkens tikās ar Krievijas ārlietu ministru Sergeju Lavrovu.

Blinkens atkārtoti brīdināja Krieviju par nopietnām sekām, ja tā uzbruks Ukrainai.

Savukārt Lavrovs teica, ka Krievija vēlas, lai Ukrainu neuzņem NATO.

Krievija arī uzskata, ka Ukrainas mērķis atgūt Krimu ir tiešs drauds Krievijai

ASV valsts sekretārs Entonijs Blinkens (no kreisās) un Krievijas ārlietu ministrs Sergejs Lavrovs
ASV valsts sekretārs Entonijs Blinkens (no kreisās) un Krievijas ārlietu ministrs Sergejs Lavrovs

Apstiprina jaunas sankcijas pret Baltkrieviju

Eiropas savienība ceturtdien, 2. decembrī, apstiprināja jaunas sankcijas pret Baltkrieviju.

Sankcijas ieviesīs, jo Aleksandra Lukašenko režīms pret Eiropas savienību izvērš hibrīduzbrukumu.

Sankcijas noteiktas gan personām, gan dažādām kompānijām un iestādēm.

Sankcijām pakļauto uzņēmumu vidū ir Baltkrievijas nacionālā lidsabiedrība "Belavia".

Par jaunām sankcijām pret Baltkrieviju paziņojusi arī Lielbritānija.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti