Covid-19 izplatības dēļ stingrāki ierobežojumi
Pēdējās trīs nedēļās Latvijā ar Covid-19 saslimušo skaits pieaudzis 96%.
Novembra vidū situācija stabilizējās, bet pēdējā nedēļā atkal slimo arvien vairāk cilvēku.
Būtiski pieaug arī to cilvēku skaits, kuriem jāārstējas slimnīcā.
Tāpēc valdība pieņēma stingrākus ierobežojumus.
Ārkārtējā situācija valstī būs līdz 11. janvārim.
Iekštelpās visur būs jānēsā maskas.
Brīvdienās un svētku dienās veikalos varēs iegādāties tikai pārtiku.
Strādās arī aptiekas.
Alkoholu un tabakas izstrādājumus brīvdienās nopirkt nevarēs.
To, ka saslimstība ar Covid 19 joprojām ir augsta, rāda arī aizvadītās diennakts dati.
Latvijā atklāja vēl 690 Covid-19 gadījumus, 14 saslimušie miruši.
Pieņem 2021. gada budžetu
Saeima galīgajā lasījumā pieņēma nākamā gada valsts budžetu un ar to saistītos likumprojektus.
Tas notika pēc nepilnu astoņu dienu ilga darba.
Šis ir arī pirmais budžets Latvijas vēsturē, ko pieņēma daļēji attālināti.
Paredzētas vairākas būtiskas izmaiņas.
Tās būs alternatīvajos nodokļu režīmos.
Palielināsies minimālā alga.
Samazināsies sociālais nodoklis un būs vēl citi jaunumi.
Aicina par NBS komandieri atkārtoti apstiprināt Kalniņu

Aizsardzības ministrs aicina Nacionālo bruņoto spēku komandiera amatā atkārtoti virzīt ģenerālleitnantu Leonīdu Kalniņu.
Janvārī apritēs četri gadi kopš Kalniņš ir šajā amatā.
Ministrs uzsver, ka pēdējo četru gadu laikā bruņotie spēki piedzīvoja lielāko izaugsmi vēsturē.
Zināmi Pasaules diktāta latviešu valodā rezultāti
Kļuvis zināms, ka Pasaules diktātu latviešu valodā teicami uzrakstīja 17 dalībnieki.
Kopumā savas zināšanas pārbaudīja gandrīz divarpus tūkstoši cilvēku.
Tas notika novembra sākumā.
No tiem, kuri uzrakstīja teicami, četriem kļūdu nebija, bet 13 - bija viena kļūda.
Lielbritānija atļauj izmantot Covid-19 vakcīnu
Lielbritānijas zāļu aģentūra ļauj ārkārtējā situācijā izmantot ASV un Vācijas uzņēmumu izstrādāto vakcīnu pret koronavīrusu.
Tas nozīmē, ka Lielbritānijai Covid-19 vakcīnas būs pieejamas agrāk nekā Eiropas Savienībai un ASV.
Eiropas Savienībā un ASV uzņēmumiem vēl ir jāsaņem visas nepieciešamās atļaujas.
Eiropā domstarpības par slēpošanas trasēm
Eiropas valstīm ir domstarpības par slēpošanas trasēm.
Daļa domā, ka visas trases līdz nākamā gada sākumam būtu jāslēdz.
Tas tāpēc, lai nepieļautu Covid-19 plašāku izplatību.
Daļa domā, ka nedrīkst aizliegt populāru aktivitāti.
Tā ir būtiska atsevišķu valstu ekonomikai.
Vācijā, Francijā un Itālijā pagaidām slēpošanas trases nedrīkst uzņemt atpūtniekus.
Austrijā un Šveicē kalnu slēpošanas sezona ir sākusies.
Palīdzēs Etiopijas ziemeļu reģionam
Apvienoto Nāciju Organizācija palīdzēs kara izpostītajam Etiopijas ziemeļu reģionam Tigrajai.
Reģionā trūkst pārtikas un medikamentu.
Etiopijas armijas sadursmēs ar Tigrajas Tautas Atbrīvošanas frontes kaujiniekiem dzīvību zaudēja vairāki simti cilvēku.
Tūkstošiem bija spiesti doties bēgļu gaitās.
Lebrons Džeimss pagarinās līgumu ar "Lakers"
Nacionālās basketbola asociācijas superzvaigzne Lebrons Džeimss pagarinās līgumu ar Losandželosas "Lakers".
Abas puses vienojās līgumu pagarināt uz diviem gadiem.
Vienošanās ir par maksimālo līguma summu – 85 miljoniem ASV dolāru.