Ziņas vieglajā valodā 2. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 2. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 2. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Saeimas vēlēšanām reģistrēti 19 kandidātu saraksti

Noslēgusies kandidātu pieteikšana Saeimas vēlēšanām. 

Centrālajā vēlēšanu komisijā iesniegti 19 partiju saraksti.

Šogad kandidēt uz vēlēšanām ir pieteikušās par trim partijām vairāk nekā uz iepriekšējām Saeimas vēlēšanām.

Saeimas vēlēšanas norisināsies oktobra pirmajā dienā.

 

Saeimas komisija Krieviju pasludinu par terorismu atbalstošu valsti

Saeimas Ārlietu komisija atzinusi Krievijas vardarbību pret Ukrainas un arī citu valstu civiliedzīvotājiem par terorismu.

Krievija atzīta par terorismu atbalstošu valsti.

Ārlietu komisija aicina arī citas līdzīgi domājošās valstis paust šādu atzinumu.

Komisija lūgs šo dokumentu pieņemt arī kā Saeimas paziņojumu nākamajā sēdē.

 

Kuģis ar Ukrainas graudiem tuvojas Stambulai

Pirmais kravas kuģis ar Ukrainas graudiem tuvojas Stambulai.

Nākamo stundu laikā tas pietauvosies ostā.

Pēc tam to pārbaudīs inspektori no vienotā koordinācijas centra.

Tas izveidots saskaņā ar Ukrainas un Krievijas vienošanos par graudu drošu eksportu.

Ukrainas ostās pašlaik izbraukšanu gaida 68 kuģi ar 1,2 miljoniem tonnu kravu.

Divas trešdaļas no visām kravām ir pārtika.

 

Pelosi ieradusies Taivānā

ASV Pārstāvju palātas spīkere Nensija Pelosi ieradusies Taivānā, 02.08.2022.
ASV Pārstāvju palātas spīkere Nensija Pelosi ieradusies Taivānā, 02.08.2022.

ASV Pārstāvju palātas spīkere Nensija Pelosi ieradusies Taivānā.

Pelosi ar savu vizīti demonstrē Vašingtonas stingro apņemšanos atbalstīt Taivānu.

Ķīna Taivānu uzskata par savas teritorijas daļu.

Iepriekš Ķīna brīdināja ASV par "ļoti nopietnām sekām”, ja Pelosi ieradīsies Taivānā.

Tagad Ķīnas Aizsardzības ministrija paziņojusi par manevru rīkošanu ap Taivānu.

Manevri sākšoties turpināšoties līdz nedēļas beigām.

 

Iznīcināts "Al Qaeda" līderis

Amerikas Savienotās Valstis likvidējušas pasaulē meklētāko noziedznieku.

Tas ir grupējuma "Al Qaeda" līderis Aimans al Zavāhirī.

Uzbrukums viņam noticis Afganistānas galvaspilsētā Kabulā.

Eksperti norāda, ka grupējuma darbību notikušais diez vai ietekmēs.

 

Slimnīcās vairāk Covid-19 pacientu

Pagājušajā diennaktī Latvijas slimnīcās nedaudz palielinājies Covid-19 pacientu skaits.

Šobrīd slimnīcās ārstējas 189 cilvēki ar šo diagnozi.

Diviem sasirgušajiem ir smaga slimības gaita.

Pagājušajā diennaktī Latvijā reģistrēti 1705 jauni Covid-19 inficēšanās gadījumi.

Saņemtas ziņas par triju ar kovidu inficēto pacientu nāvi.

 

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti