Ziņas vieglajā valodā 2. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem un 6 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 2. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 2. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Aizturētajam Martinsonam piemēro drošības naudu

"Rīgas satiksmes" korupcijas lieta aizdomās turētajam Mārim Martinsonam piemēroja pusmiljona eiro drošības nauda.

Par to liecina tiesas sniegtā informācija.

Kriminālprocess saistīts ar pašvaldības uzņēmuma daudzmiljonu iepirkumiem.

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs tajos izmeklē amatpersonu kukuļošanu un noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu.

Martinsons jebkādus pārkāpumus vai nelikumīgas darbības pilnībā noraida.

 

"Winergy" valsts budžetā jāatmaksā 2 miljoni eiro

Vēja parka attīstītājam "Winergy" jāatmaksā valstij vairāk nekā divi miljoni eiro.

Šādu lēmumu pieņēma Augstākā tiesa.

Tā noraidīja uzņēmuma kasācijas sūdzību.

"Winergy" nepienācīgi izpildīja līgumu par elektrostacijas izveidi Ventspils novadā.

To secināja tiesā.

 

Diskutē par Uzvaras pieminekļa nākotni 

Saeimas komisijā šodien diskutēja par Uzvaras pieminekļa nākotni.

Politiķu domas sēdē dalījās.

Daži deputāti atbalstīja pieminekļa demontāžu.

Citi aicināja tā pārsaukšanu vai pārbūvi.

Diskusijas par Uzvaras pieminekļa nākotni notika pēc vairāk nekā 10 tūkstoš iedzīvotāju parakstiem.

 

Neatkāpsies no lēmuma par LTV vadības izvēli

Mediju uzraugs neatkāpsies no lēmuma par Latvijas Televīzijas vadības izvēli.

To sacīja Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes vadītāja Dace Ķezbere.

Šādi viņa atkārtoti reaģēja uz politiķi kritiku.

Atsevišķi deputāti mediju uzraugam izteica pārmetumus par izvēlētajiem cilvēkiem Latvijas Televīzijas valdē bez mediju pieredzes.

Jauniecelts valdes priekšsēdētājs ir bijušais biznesa konsultants Einārs Giels.

Savukārt valdes locekle digitālās attīstības un satura jautājumos - aizvadīto Dziesmu un deju svētku izpilddirektore Eva Juhņēviča.

 

Pieļauj Lielbritānijas izstāšanos no ES bez vienošanās

Lielāka ir iespēja, ka notiks  bezvienošanās "Brexit".

Tā raidorganizācijai BBC sacīja šī procesa sarunu delegācijas vadītājs no Eiropas Mišels Barnjē.

Šādi viņš reaģēja uz kārtējo britu parlamenta balsojumu.

Tajā šonedēļ politiķi atkārtoti noraidīja alternatīvos "Brexit" scenārijus.

 

Apstrīd Stambulas mēra vēlēšanu rezultātus 

Turcijā prezidenta Redžepa Tajipa Erdogana partija apstrīd Stambulas mēra vēlēšanu rezultātus.

Tie liecina par opozīcijas kandidāta uzvaru.

Valdošā partija norāda uz nesakritībām starp balsu skaitu un ziņojumiem no vēlēšanu iecirkņiem.

 

Apstrīd arī Ukrainas prezidenta vēlēšanu rezultātus

Rezultātus citās vēlēšanās apstrīd Ukrainas ekspremjere Jūlija Timošenko.

Viņas skatījumā prezidents Petro Porošenko uzpirka vēlētājus.

Viņš un komiķis Volodimirs Zelenskis otrajā kārtā pretendēs uz valsts vadītāja amatu.

Tas zināms pēc gandrīz visu balsu saskaitīšanas.

Tādējādi Timošenko noslēdza cīņu par prezidenta krēslu.

 

Zināmi Cimzes balvas laureāti

Cimzes balvu šogad saņems Rīgas Doma kora skolas ilggadējais direktors un pedagogs Jānis Erenštreits.

Tāpat Latvijas Nacionālā kultūras centra iedibināto balvu piešķirs Jāzepa Mediņa Rīgas 1. mūzikas skolas skolotājai Elizabetei Beātei Goļikovai.

 

 

Laika ziņas

Šonakt Latvijā nokrišņi nav gaidāmi.

Gaisa temperatūra naktī būs no -5 līdz +3 grādiem.

Dienā būs skaidrs laiks, bez nokrišņiem.

Pūtīs mērens līdz mēreni spēcīgs dienvidaustrumu vējš līdz 9 metriem sekundē. Rietumos brāzmās līdz 16 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra rīt dienā būs no +8 līdz +13 grādiem.

Rīgā gaiss iesils līdz +11…+13 grādu atzīmei.

Arī galvaspilsētā gaidāms skaidrs laiks, bez nokrišņiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti