Ziņas vieglajā valodā 19.jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 19.jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 19.jūlijāTālis Eipurs

     

     

    Reģionālo ceļu atjaunošanas 300 miljonu plāns ir tapis, bet nav apskatāms

    Labāki ceļi uz novadu centriem – tāds mērķis ir jaunajam ceļu atjaunošanas plānam.

    Tam iecerēts izmantot 300 miljonus eiro.

    Kurus ceļus labos, sabiedrībai pagaidām netiek atklāts.

    Plāna veidošanā piedalījās arī pašvaldības.

    Tās nosaukušas ceļus, kurus būtu jāatjauno.

    ES līderi spriež par ekonomikas atlabšanas plānu

    Eiropas valstu vadītāji jau trešo dienu spriež par naudu koronavīrusa skartajai ekonomikai.

    Vienošanās joprojām nav panākta.

    Latvijas valdības vadītājs Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") vēl nekad tik smagas sarunas nav pieredzējis.

    Latvijā - 3 Covid-19 slimnieki

    Latvijā atklāti trīs jauni saslimšanas gadījumi ar Covid-19.

    Viens saslimušais atgriezies no ārzemēm.

    Divi saslimuši tepat Latvijā.

    Lietuvā diennakts laikā atklāti 17 saslimušie.

    Igaunijā nav jaunu saslimušo.

    Rīgas domei iesniegti jau 11 saraksti

    Rīgas domes vēlēšanām pieteikts vēl viens saraksts.

    To izdarījusi Centra partija.

    Šobrīd iesniegti jau 11 saraksti.

    Pirmdien būs pēdējā diena, kad partijas var pieteikties vēlēšanām.

    Pirmdien tām pieteikties plāno vēl trīs saraksti.

    Nantes katedrāles ugunsgrēka lietā - viens aizturētais

    Pēc Nantes katedrāles ugunsgrēka aizturēts kāds vīrietis.

    Viņu tur aizdomās par dalību baznīcas aizdedzināšanā.

    Viņam bija uzticēts aizslēgt baznīcas durvis.

    Izmeklētāji pārbauda pretrunas viņa liecībās.

    Nantes katedrāle ir ļoti ievērojams Francijas dievnams.

    Sīrijā notiek vēlēšanas

    Sīrijā svētdien parlamenta vēlēšanas.

    Gaidāms, ka tajās uzvarēs valdošā partija"Nacionālā progresīvā fronte".

    Tā pie varas bijusi arī līdz šim.

    Opozīcija vēlēšanās nepiedalās.

    Sīrijā jau deviņus gadus notiek pilsoņu karš.

    Masks kļuvis par septīto bagātāko cilvēku pasaulē

    Elektrisko auto ražotāja Tesla vadītājs Ilons Masks kļuvis par septīto bagātāko cilvēku pasaulē.

    Bagātnieku sarakstā viņš apsteidzis Vorenu Bafetu.

    aNASTASIJA sEVASTOVA

    Sevastova uzvar turnīrā Berlīnē

    Latvijas tenisiste Anastasija Sevastova uzvarējusi turnīrā Berlīnē.

    Viņa finālā trīs pārspējusi spēcīgo Čehijas sportisti Petru Kvitovu.

    Ošs guvis svarīgus vārtus Šveicē

    Latvijas futbolists Mārcis Ošs Šveicē guvis svarīgus vārtus.

    Viņa komanda no Neišateles uzvarējusi ar 2 pret 1.

    Uzvara dod cerību arī turpmāk spēlēt spēcīgākajā Šveices līgā.

    Pirms tam Ošs ilgi ārstēja savainojumu.

    Laukumā viņš atgriezās tikai šonedēļ.

    Japānā daļa nevēlas Olimpiskās spēles

    Lielākā daļa Japāņu nevēlas, lai pēc gada Japānā notiek olimpiskās spēles.

    Daļa japāņu lai tās atliktu uz vēlāku laiku.

    Vēl daļa vēlētos spēles atcelt pavisam.

    Olimpisko Spēļu rīkotāji tomēr ir gatavi tās rīkot.

    Pūces no zoodārza palaidīs brīvdabā

    Cilvēku uz zoodārzu Kalvenes pagastā atnesuši septiņus pūču mazuļus.

    Vēlāk viņus atlaidīs brīvā dabā.

    Dzīvnieku kopēji aicina savvaļas dzīvniekus uz zoodārzu tomēr nenest.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti