Ziņas vieglajā valodā 19.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem un 7 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 19.februārī.

 

Ziņas vieglajā valodā 19.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Atcels divus veselības grozus

Veselības ministre Ilze Viņķele atcels divu grozu sistēmu.
„Attīstībai/Par!” politiķe piedāvā vienu veselības aprūpes pakalpojumu klāstu visiem.

Tāpat viņa rosina veselības apdrošināšanu visiem nodokļu maksātājiem.
Piedāvājuma dēļ jāmaina nodokļi divu gadu laikā.
To atzina premjers Krišjānis Kariņš no „Jaunās Vienotības”.

Viņa partijas biedrs, finanšu ministrs Jānis Reirs saskata risinājumu.
Taču par šo jautājumu valdībā diskusijas turpināsies.

Zolitūdes traģēdijas tiesā būs papildu ekspertīzes

Zolitūdes traģēdijas lietā tiesa piekrita atkārtotām ekspertīzēm.
Tas bija vairāku apsūdzēto lūgums.
Pret to iebilda cietuši.

Ekspertīzes veiks sabrukušā veikala virsbetona plāksnēm.
Apsūdzēto skatījumā iepriekšējie aprēķini nebija korekti.

Novērš uzbrukumu robežsardzes amatpersonai

Policija novērsa uzbrukumu robežsardzes amatpersonai.
Par brīvdienās notikušo likumsargi sāka kriminālprocesu.

Tāpat Valsts policija apcietināja citu personu.
Tas saistīts ar slepkavības mēģinājumu pret tiesas izpildītāju.

To apliecināja Valsts policijas Galvenās Kriminālpolicijas pārvaldes priekšnieks Andrejs Grišins.

Apstiprina valsts budžeta projektu

Valdība otrdien, 19. februārī, apstiprināja precizēto Latvijas budžeta projektu.

Tajā plāno 9,2 miljardu eiro ieņēmumus.
Savukārt izdevumi būs 9,4 miljardi.

Trešdien, 20. februārī, šo plānu iesniegs Eiropas Komisijai.
Tā budžeta projektu saskaņos.

“Danske Bank” slēgs filiāles Baltijā un Krievijā  

„Danske Bank” slēgs filiāles Baltijā un Krievijā.
Par to otrdien, 19. februārī, paziņoja Dānijas Banka.

Iepriekš kredītiestādes darbu apturēja Igaunija.
Šādu rīkojumu deva kaimiņvalsts finanšu uzraudzības iestāde.

Dānijas bankai ir astoņi mēneši laika.
Banka ir iesaistīta naudas atmazgāšanas skandālā.

Aug saspīlējums starp Pakistānu un Indiju

Starp Pakistānu un Indiju pasliktinās attiecības.
Pakistāna brīdināja par militāram darbībām.

Uz šādu pretreakciju ir gatava Pakistāna.
Strīda iemesls ir sprādziens Indijas kontrolētajā Kašmirā.

Tajā bojā gāja vismaz 40 indiešu karavīru.
Par eksploziju atbildību uzņēmās teroristu grupējums Pakistānā.

Viņiem palīdzēja arī Pakistāna.
Tā uzskata Indija.
Pakistāna to noliedz.

 Aizsaulē devies modes mākslinieks Karls Lāgerfelds

85 gadu vecumā aizsaulē devās vācu izcelsmes modes mākslinieks Karls Lāgerfelds.

Viņš bija „Chanel” modes nama radošais direktors.

Tāpat Lāgerfelds veidoja kolekcijas arī paša zīmolu modes namam „Fendi”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti