Ziņas vieglajā valodā 19.decembrī

Ziņas vieglajā valodā 19. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 19.decembrīPārsla Saktiņa

Pieaug ar Covid-19 saslimušo skaits, vēl 18 cilvēki miruši

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 870 jaunus Covid-19 gadījumus, bet 18 saslimušie nomiruši.
Uz slimnīcām aizvesti 103 Covid pacienti, bet izrakstīti 114.
Pašlaik slimnīcās ārstējas 848 Covid slimnieki. No tiem 52 ir smaga slimības gaita.

Policija aicina ievērot noteiktos ierobežojumus 

Policija aicina cilvēkus ievērot ierobežojumus Covid-19 dēļ. Iepriekšējā diennaktī policija reģistrēja 61 pārkāpumu. Cilvēki neievēroja pulcēšanās aizliegumu, nelietoja sejas aizsargmaskas un neatradās pašizolācijā.
Bet visvairāk pārkāpumu saistīti ar ceļošanu. Cilvēki neaizpildīja īpašās anketas ("covidpass.lv"). Tās obligāti jāaizpilda, šķērsojot Latvijas robežu.

Valkā neatļauti piketē pret ierobežojumiem

Valkā sestdien notika pikets pret Covid-19 ierobežojumiem. Pikets nebija atļauts. Protestētāji uz Valku atbrauca ar automašīnām no Rīgas. Valkā cilvēki izkāpa no automašīnām un sarīkoja piketu. Piketētāji runāja un uzvedās tāpat kā pirms nedēļas Rīgā, 11. novembra krastmalā.
Policija saka, ka protestētāji saņems sodu par neatļautā pasākuma rīkošanu.

Daļā Anglijas ievieš jaunu karantīnas režīmu 

Londonā un daļā Anglijas ieviests jauns karantīnas režīms. Cilvēkiem, kas dzīvo šajās teritorijās, ir aizliegts to atstāt.
Lielbritānijā pieaug satraukums par jauna koronavīrusa paveida izplatīšanos. Uzskata, ka tas ir daudz lipīgāks nekā līdz šim.

Dienvidāfrikā brīdina par jaunu Covid-19 variantu

Par jaunā koronavīrusa variantu brīdinājuši Dienvidāfrikas zinātnieki. Dienvidāfrikas ārsti ir atzīmējuši, ka lielāks skaits pacientu ir gados jauni un ne vienmēr ir ar veselības problēmām, tomēr viņi sirgst ar smagākām Covid-19 formām.

Latvijas sportistiem labi panākumi ledus trasēs 

Sestdien ļoti labi veicies Latvijas sportistiem. Bobslejisti Oskars Ķibermanis un Matīss Miknis izcīnīja sudraba medaļas Pasaules kausa posmā Īglsā.
Kamaniņu braucēji Elīza Tīruma un brāļi Juris un Andris Šici Vinterbergas trasē izcīnīja bronzas medaļas.

Siguldā, kur notika Eiropas kausa posma sacensības, uzvarēja Latvijas skeletonists Krists Netlaus un bobsleja divnieks Dāvis Kaufmanis un Krists Lindenblats .

Labdarības maratonā "Dod pieci" liela ziedotāju atsaucība 

Labdarības maratonā „Dod Pieci”, kura sauklis šogad ir "Palīdzi izrauties no vardarbības", divās dienās ir saziedoti 99 510 eiro.

Laika ziņas

Sestdien vietām, galvenokārt Latvijas austrumu rajonos, ir izveidojusies bieza migla. Tā saglabāsies arī naktī. Autovadītājiem jābūt uzmanīgiem. Naktī un no rīta vietām ceļi apledos.

Svētdien Latvijā par dažiem grādiem pazemināsies gaisa temperatūra. Gaidāms apmācies laiks, vietām iespējams smidzinošs lietus vai sīks sniegs. Dienvidu, dienvidrietumu vējš būs mērens. Gaisa temperatūra būs -1..+4 grādi.

Rīgā svētdien nav gaidāmi būtiski nokrišņi. Dienvidu, dienvidrietumu vējš 3-6 metri sekundē. Gaisa temperatūra naktī un dienā +1..+2 grādi. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt