Ziņas vieglajā valodā 19. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 19. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 19. novembrī
00:00 / 04:57
Lejuplādēt

Šodien Latvijā stipri snieg.

Stipri un ilgstoši snigs naktī.

Visvairāk snigs Latgalē un Vidzemē.

Sinoptiķi visdziļāko sniegu prognozē Kolkā.

Autovadītājiem jābūt ļoti uzmanīgiem.

Sniegs apgrūtina braukšanu.

Atbildīgie dienesti saka, ka ceļus un ielas tīra un kaisa.

 

Ukrainas galvaspilsētā Kijivā vizītē šodien ieradās Lielbritānijas premjerinistrs Riši Sunaks.

Tā ir viņa pirmā vizīte Ukrainā kopš stāšanās Apvienotās Karalistes valdības vadītāja amatā.

Sunaks sola, ka viņa valdība turpinās atbalstīt Ukrainu līdz pat tās uzvarai.

 

Ir atjaunota pasažieru vilcienu satiksme starp Kijivu un no krievu karaspēka atbrīvoto Hersonu.

Šorīt Hersonā ieradās pirmais vilciens no Kijivas ar 200 pasažieriem.

Pasažieri un viņu sagaidītāji no prieka raudāja.

Atjaunotā vilcienu satiksme apliecina, ka Ukraina atgūst savas teritorijas.

Tam ir simboliska nozīme.

 

Polijas vadība neļaus Krievijas ārlietu ministram Segejam Lavrovam ierasties Lodzā uz Eiropas Drošības un sadarbības organizācijas sanāksmi.

Sanāksme notiks nākamnedēļ (1. un 2.decembrī).

Lavrovs ir iekļauts sankciju sarakstā, tāpēc viņam ir aizliegts ierasties Eiropas Savienībā.

Polijas lēmums Krieviju sadusmoja.

Krievija paziņoja, ka Polija rīkojas ļoti slikti un nodara EDSO nenovēršamus zaudējumus.

 

Bijušā ASV prezidenta Donalda Trampa lietas izmeklēšanu uzraudzīs neatkarīgs prokurors.

Tas būs kara noziegumu prokurors Džeks Smits.

Tā nolēmis ASV tieslietu ministrs.

Pašlaik Smits strādā Hāgā.

Viņš izmeklēja Kosovā pastrādātos noziegumus.

Trampa rīcību patlaban izmeklē divās lietās.

Viena saistīta ar mēģinājumu traucēt varas nodošanai jaunajam prezidentam Džo Baidenam.

Otra lieta saistīta ar slepeniem dokumentiem, ko atrada Trampa mājās Floridā.

Dokumenti tur nedrīkstēja atrasties.

 

Peru galvaspilsētas Limas lidostā uz skrejceļa lidmašīna saskrējās ar ugunsdzēsēju automašīnu.

Gāja bojā divi ugunsdzēsēji.

Sadursmē lidmašīna aizdegās.

20 pasažieri ievainoti, no tiem divi ir smagi cietuši.

Lidmašīnā atradās 102 pasažieri un 6 apkalpes locekļi.

Izmeklētāji tagad skaidro, kāpēc ugunsdzēsēju automašīna uzbrauca uz skrejceļa lidmašīnas pacelšanās laikā.

 

Netālu no Sanktpēterburgas šodien uzsprāga un aizdegās maģistrālais gāzesvads.

Eksplozija notika gāzesvadā Ļeņingradas apgabala Vsevoložskas rajonā.

Liesmas pacēlās ļoti augstu un bija redzamas no vairāku kilometru attāluma.

Amatpersonas ziņo, ka cietušo nav.

 

Laika ziņas

Svētdien Latvijā gaidāms mainīgs mākoņu daudzums.

Naktī daudzviet stipri snigs, sniega sega palielināsies par 5-9 cm, bet vietām, galvenokārt austrumos, pat par 10-12 cm.

Arī no rīta un vakarā vietām neliels sniegs.

Atsevišķos posmos ceļi būs slideni.

Naktī Lēns vējš 2-5 m/s.

Dienā Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 3-8 m/s.

Gaisa temperatūra naktī -3…-8°, dienvidos -7…-12°. Dienā -1…-6°.

 

Rīgā naktī stipri snigs, sniega sega palielināsies par 5 cm.

Naktī lēns vējš 2-5 m/s, dienā dienvidu, dienvidaustrumu vējš 3-7 m/s.

Gaisa temperatūra naktī -5…-7°, dienā -3…-5°.

Laika tips naktī 3. - nelabvēlīgs, dienā 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti