Ziņas vieglajā valodā 19. martā

Ziņas vieglajā valodā 19. martā.

 

Ziņas vieglajā valodā 19.martā.Dace Simanoviča


Latvija atvēlēs 2 miljardus Covid-19 seku pārvarēšanai

Latvija tērēs vairāk nekā divus miljardus eiro, lai apmaksātu koronavīrusa radītos zaudējumus.
Naudu tērēs pabalstos tiem cilvēkiem, kuri koronavīrusa epidēmijas laikā nevar strādāt savā darba vietā.
Nauda domāta arī uzņēmējiem.
Viņi varēs vēlāk atmaksāt aizdevumus un nodokļus.
Valdība naudas sadalījumu katru nedēļu pārskatīs.

Latvijā Covid-19  atklāts 86 cilvēkiem  

Šobrīd koronavīruss Latvijā ir atklāts 86 cilvēkiem.
Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.
Kopumā analīzes Latvijā ir veiktas vairāk nekā 2500 cilvēku.
Trešdien pirmo reizi koronavīrusu atklāja arī Kurzemē.
Tas bija pēdējais no Latvijas novadiem, kur vīruss vēl nebija apstiprināts.
Eiropā jaunais koronavīruss atklāts vairāk nekā 100 tūkstošiem cilvēku.

Rīgā retāk kursēs sabiedriskais transports

Rīgā retāk brauks sabiedriskais transports.
Izmaiņas sāksies šajā nedēļas nogalē.
No sestdienas vairs nebrauks 4.z, 35. un 59. autobuss un 9.tramvajs.
No sestdienas nebrauks arī 322., 341. un 344. ekspresbuss.
Sabiedriskais transports nebrauks arī pa nakti.
Vēlākais laiks, kad sabiedriskais transports izbrauks no galapunkta, būs pusdivpadsmitos vakarā.
Izmaiņas var paskatīties “Rīgas satiksmes” mājaslapā.

LTV “Panorāma” turpmāk sākies plkst. 20.00

Televīzijas raidījums “Panorāma” turpmāk sāksies pusstundu agrāk – pulksten 8 vakarā.
Tas ir vienā laikā ar TV-3 ziņām.
“Panorāma” ilgus gadus sākās pulksten pusdeviņos vakarā.
Raidījums bija apmēram pusstundu garš.
Tagad “Panorāma” būs garāka.
Šo izmaiņu dēļ citi Latvijas Televīzijas raidījumi vakarā var sākties citā laikā.

Covid-19 dēļ problēmas automašīnu industrijai

Koronavīrusa straujā izplatīšanās pasaulē rada lielas problēmas automašīnu ražotājiem.
Cilvēki šajā laikā mašīnas pērk aizvien retāk.
Auto rūpnīcu vadītāji uztraucas arī par saviem darbiniekiem, lai viņi nesaslimst ar koronavīrusu.

Ziemeļamerikā darbu pārtrauks “Ford”, “General Motors” un “Fiat Chrysler” mašīnu ražotāji.
Autorūpnīcas slēgs arī Eiropā.

Latvijas čempioni basketbolā vīriešiem ir “VEF Rīga”, sievietēm – “TTT Rīga”

Latvijas čempioni basketbolā vīriešiem ir “VEF Rīga” komanda.
Sievietēm – “TTT Rīga”.
Tā paziņoja Latvijas Basketbola savienība.
Pēdējās basketbola čempionāta spēles atcēla koronavīrusa izplatīšanās dēļ.
Tāpēc basketbola komandām piešķīra tādas vietas, kādās tās atradās līdz spēļu pārtraukšanai.
Sporta sacensības Latvijā būs atceltas vēl vismaz mēnesi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt