Olaines pagastā lielā platībā deg mežs
Olaines pagastā lielā platībā deg mežs.
Stiprā vēja dēļ liesmas strauji izplatās.
Ugunsgrēka vietai ir grūti piekļūt.
Tas dzēšanu apgrūtina.
Rīgā un Pierīgā šodien dzēš vairākus paaugstinātas bīstamības ugunsgrēkus.
Tajos deg gan pērnā zāle, gan mežs.
Lielbritānijā turpinās klimata aktīvistu protesta akcijas
Lielbritānijas galvaspilsētā Londonā jau piekto dienu turpinās klimata aktīvistu protesta akcijas.
Pilsētas centrā būtiski traucēta satiksme.
Protestētāji bloķē vairākas ielas un laukumus.
Piektdien protestētāji bija plānojuši traucēt arī Hītrovas lidostas darbību.
Taču tas nenotika, jo uz akciju ieradās tikai daži pusaudži.
Policija draud vērsties pret likuma pārkāpējiem.
Kristīgajā pasaulē ir Lielā piektdiena
Kristīgajā pasaulē šī ir Lielā Piektdiena.
Ticīgie piemin Jēzus ciešanas.
Tradicionālais krusta gājiens notika Jeruzalemē.
Daudzi ticīgie gājienā devušies ar krustu plecos.
Saskaņā ar leģendu krustu uz savu soda vietu nesis arī Jēzus.
Vairākās Latvijas pilsētās notika ekumeniskie krusta ceļi
Lielajā piektdienā vairākās Latvijas pilsētās notika Ekumeniskie krusta ceļi.
Galvaspilsētā Rīgā uz Krusta ceļa gājienu bija pulcējušies aptuveni tūkstotis cilvēku.
Krusta ceļa dalībnieku vidū bija gan tādi, kam tā ir Lielās piektdienas tradīcija, gan tādi, kas šajā ceļā devās pirmo reizi.
Aļona Ostapenko piekāpusies Vācijas tenisistei
Federācijas kausa izcīņas maču pret Vāciju Latvijas izlase sākusi ar zaudējumu.
Pirmajā spēlē Latvijas izlases līdere Aļona Ostapenko ar 5-7 4-6 piekāpās Vācijas izlases 2. numuram Andrea Petkovičai.
Šovakar Diāna Marcinkeviča spēlēs pret Vācijas izlases līderi Jūliju Gērgesu.
Latvijas hokeja izlasei pirmais pārbaudes mačs
Latvijas hokeja izlase šodien izbraukumā aizvadīs pirmo pārbaudes maču pirms pasaules čempionāta.
Pretiniekos šodien Francijas izlase.
Laika ziņas
Rīgā 12 grādi, ziemeļu vējš 5 m/s.
Gaisa spiediens 778 mm.
Gaisa relatīvais mitrums 51 %.
Sestdien Latvijā būs daudz mākoņu.
Vietām Latgalē gaidāms neliels lietus.
Naktī vējš būs lēns.
Dienā pūtīs ziemeļu vējš 3-7 m/s.
Gaisa temperatūra naktī +1…+5 grādi.
Dienā +11…+16 grādi, vietām piekrastē +8…+11 grādi.
Rīgā naktī +3…+4 grādi, dienā +11…+13 grādi.
Laika tips otrais – labvēlīgs.