Ziņas vieglajā valodā 18.septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18.septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 18.septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Avārijās šogad gājis bojā 91 cilvēks

Šogad avārijās Latvijā gājis bojā 91 cilvēks.

Tā informē policija.

Pēdējo desmit gadu laikā situācija uz ceļiem ir uzlabojusies.

Taču cilvēkiem vajadzētu vairāk ievērot ceļu satiksmes noteikumus, kā arī laikus labot mašīnu, ja tai kaut kas kaiš.

Avārijās vainojami arī slikti ceļi.

Policija aicina cilvēkus tumsā lietot atstarotājus.

Lielākoties avārijās Latvijā iekļūst vīrieši, kuru vecums ir no 20 līdz 40 gadiem.

Šādi ir policijas dati.

 

Latvijā čipoti 125 000 suņi

Latvijā čipoti jau 125 tūkstoši suņu.

Šādi ir Lauksaimniecības datu centra dati.

Čipota suņa organismā ir ievietota īpaša mikroshēma.

Šī mikroshēma ļauj noteikt suņa atrašanās vietu.

Suņu čipošana ir obligāta kopš pagājušā gada.

Par šī noteikuma neievērošanu draud sods no septiņiem līdz 210 eiro.

 

Vācijā meklē četrus cilvēkus aizdomās par nekārtībām 

Vācijas policija meklē četrus cilvēkus, kurus tur aizdomās par nekārtībām G20 samita laikā.

G20 jeb pasaules attīstītāko valstu pārstāvji pagājušajā gadā tikās Vācijas pilsētā Hamburgā.

Aizdomās turētie cilvēki izraisīja vairākus ugunsgrēkus uz Elbas šosejas Vācijā.

Postījumi nodarījuši pusotru miljonu eiro lielus zaudējumus.

 

Pieaudzis viesuļvētrā Filipīnās bojāgājušo skaits

Pieaudzis bojā gājušo cilvēku skaits viesuļvētrā Filipīnās.

Gājuši bojā vai pazuduši ir vairāk nekā simt cilvēku.

Simtiem policistu, karavīru un glābēju pārmeklē dubļus, vai tajos nav atrodams kāds izdzīvojušais.

Zemes nogruvums kādā Filipīnu ciematā varētu būt apracis 40 līdz 50 cilvēku.

 

Atsāks darbu Piejūras pilsētu literārā akadēmija

Šajā nedēļas nogalē Liepājā atsāks darboties Piejūras pilsētu literārā akadēmija.

Tajā satiksies jaunie rakstnieki.

Pirmais šā gada pasākums akadēmijā notiks šosestdien.

Tas būs par Baltijas valstu vēsturi.

Literārajā akadēmijā notiks dažādas nodarbības un lekcijas.

Visas nodarbības būs bez maksas un notiks divas reizes mēnesī.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti