Pedagogi varētu rīkot protesta akciju
Pedagogu protesta akcija.
Šādu iespēju apsver Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība.
Iemesls ir pedagogu atalgojums.
Tā palielinājumam naudas nav.
Taču to plānoja.
To atklāja organizācijas vadītāja Inga Vanaga.
Plāno vidusskolas izglītības reformu
Vidusskolēni nākamgad padziļināti apgūs pašu izvēlētos priekšmetus.
Šādu izvēles iespēju piedāvās jaunais izglītības saturs.
60 līdz 70 procentu laika skolēni mācīsies vispārīgu pamatu.
Pārējā laikā viņi apgūs interesējošos mācību priekšmetus.
Izglītības saturā plāno arī citas izmaiņas.
Piemēram, jaunums būs trīs līmeņu kursi.
Pamatkursā 10. un 11. klases skolēni mācīsies vispārīgajā vai optimālajā līmenī.
Bet padziļinātie kursi 11. un 12. klasei būs augstākā līmeņa.
Vēl skola piedāvās dažādus specializētos kursus.
Vidusskolā tāpat kā pamatizglītībā mācību priekšmeti būs sadalīti jomās.
NA par Eiroparlamenta vēlēšanu saraksta līderi virza Zīli
Nacionālā apvienība (NA) Eiroparlamenta vēlēšanās par līderi virza Robertu Zīli.
Viņš jau šobrīd pārstāv Latviju Eiropas Parlamentā.
Kā otro numuru nosauca pašreizējo kultūras ministri Daci Melbārdi.
Kā trešo - žurnālistu Ansi Pūpolu.
Šis saraksts vēl jāapstiprina Nacionālās apvienības domē.
Konkursā uz LTV valdi 38 pieteikumi
Mediju uzraugs saņēma 38 pretendentu pieteikumus uz Latvijas Televīzijas valdes amatiem.
25 cilvēki kandidē uz valdes priekšsēdētāju amatu.
Tikpat uz valdes locekļa amatu digitālās attīstības un satura jautājumos.
Mediju uzraugam lēmums par jaunajiem kandidātiem jāapstiprina līdz marta beigām.
Iepriekšējiem šo amatu pārstāvjiem neuzticību izteica Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome.
Polija atceļ dalību Višegradas samitā
Polija atcēla dalību Višegradas samitā Izraēlā.
Varšava kritizē Izraēlas izteikumus par poļu līdzdalību holokaustā.
Tādējādi samita vietā notiks divpusējas valstu tikšanās.
ES nosaka jaunas sankcijas Krievijai
Eiropas Savienība (ES) noteica sankcijas Krievijai.
Tās attiecas uz astoņiem šīs valsts pilsoņiem.
Bloks iesaldēs viņu aktīvus.
Tāpat personām aizliegs iebraukt Eiropas Savienības teritorijā.
Sankcijas saistītas ar incidentu Kerčas šaurumā.
Tajā pērn Krievija sagūstīja Ukrainas kuģus un apkalpes locekļus.
Noras Ikstenas grāmata nominēta ERAB balvai
Noras Ikstenas romāna „Mātes piens” tulkojumu angļu valodā – „Soviet Milk” iekļāva ERAB Literatūras balvas saraksta trijniekā.
Atzinību izveidoja Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka (ERAB).
Balvas uzvarētāju noskaidros ceremonijā 7. martā Londonā.