Ziņas vieglajā valodā 18.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18.augustā.

Ziņas vieglajā valodā 18.augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Rīgā gatavojas mēra vēlēšanām

Rīga jau 19.augustā, iespējams, tiks pie jauna mēra.

Uz šo amatu pretendē Oļegs Burovs no "Gods kalpot Rīgai''.

Atbalstu viņam ir izteikusi domes Neatkarīgo deputātu frakcija.

Ja viņu atbalstīs arī partijas "Saskaņa" frakcija, tad Burovam būs 35 balsis.

Lai kļūtu par Rīgas mēru, nepieciešama 31 balss.

"PNB bankas" klientiem atlīdzības sāks izmaksāt nākamnedēļ

Finanšu grūtībās nonākušās "PNB bankas" klientiem nākamnedēļ sāks izmaksāt garantētās atlīdzības.

Tās izmaksāt uzticēts bankai "Citadele".

Garantētās atlīdzības līdz simt tūkstošiem eiro izmaksās no 22. augusta.

Iepriekš iedzīvotājus aicina nesteigties uz bankas filiālēm.

Kabulā spridzinātājs pašnāvnieks nogalina 63 kāziniekus

Afganistānas galvaspilsētā Kabulā sestdienas vakarā terorista pašnāvnieka sarīkotā sprādzienā kāzu svinībās nogalināti 63 cilvēki un ievainoti 182.

Bojāgājušo un ievainoto vidū ir arī sievietes un bērni.

Atbildību par sprādzienu kāzās Kabulā uzņēmās teroristu grupējums "Islāma valsts".

Honkongā turpinās protesti

Honkongā šajā nedēļas nogalē turpinās vērienīgi iedzīvotāju protesti.

Svētdien ielās izgāja vismaz 100 000 cilvēku.

Organizatori paziņoja, ka svētdienas protesta akcijā piedalījušies 1,7 miljoni cilvēku.

Šīm aplēsēm nav neatkarīga apstiprinājuma.

Protestētāji pulcējās Viktorijas parkā.

Tomēr parkā visiem nepietika vietas.

Daudzi tūkstoši cilvēku devās gājienā pa pilsētas centra ielām.

Iedzīvotāji izteica savu neapmierinātību ar policijas brutalitāti, nosodīja nežēlīgu policistu vēršanos pret iepriekšējo akciju dalībniekiem.

Iedzīvotāji nav apmierināti ar to, ka Ķīna mēģina palielināt kontroli pār šo reģionu.

Viņi mudina atkāpties no amata Honkongas vadītāju.

Savukārt oficiālās Pekinas pārstāvji paziņoja, ka šos protestus sarīkoja citas valstis, tostarp ASV.

Ķīna apgalvo, ka citas valstis mēģinot jaukties iekšējās Ķīnas darīšanās.

Dodas seno spēkratu braucienā

Par godu Baltijas ceļa 30. gadadienai Igaunijas, Latvijas un Lietuvas senās tehnikas entuziasti vienosies kopīgā seno spēkratu braucienā.

Viņi mēros vēsturisko 600 kilometru garo Baltijas ceļa maršrutu - no Viļņas cauri Rīgai līdz Tallinai.

Brauciena svinīgais starts svētdien tika dots pie Ģedimina torņa Viļņā, un dalībnieki devās uz Rīgu.

Pirmdien plkst.9.30 brauciena dalībnieki sāks pulcēties pie Rīgas Motormuzeja.

Pēc tam notiks parādes brauciens līdz Brīvības piemineklim.

Tālāk maršruts vedīs cauri Cēsīm uz Igauniju.

"Baltijas ceļa" 30 gadu jubileja jau ieskandināta ar vairākiem vērienīgiem pasākumiem.

Nākamnedēļ gaidāmi galvenie pasākumi.

Tostarp 23.augusta vakarā būs svinīgs pasākums pie Brīvības pieminekļa.

"Baltijas ceļu" pirms 30 gadiem izveidoja aptuveni divi miljoni Latvijas, Lietuvas un Igaunijas iedzīvotāju.

Viņi sadevās rokās un izveidoja cilvēku ķēdi no Tallinas caur Rīgu līdz Viļņai

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti