Ziņas vieglajā valodā 18.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18.maijā.

Ziņas vieglajā valodā 18.maijā.
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Āgenskalna tirgū saimniekos Kalnciema kvartāla īpašnieki

Āgenskalna tirgu turpmāk apsaimniekos pašreizējie Kalnciema kvartāla īpašnieki.

Viņi vienīgie pieteicās pašvaldības rīkotajā tirgus nomas tiesību izsolē.

Rīgas dome ar Kalnciema kvartāla īpašniekiem noslēdza līgumu uz 30 gadiem.

Līgums paredz, ka līdz 2021.gada beigām tirgus jāatjauno, lai tas varētu atsākt darbu.

 

ES Digitālās ekonomikas un sabiedrības indeksā Latvija 19.vietā

Eiropas Savienības (ES) Digitālās ekonomikas un sabiedrības indeksā Latvija šogad ir 19. vietā no visām 28 Eiropas Savienības dalībvalstīm.

Tā paziņoja Eiropas Komisija.

Latvija atpaliek no Lietuvas un Igaunijas.

Pētījumā secināts, ka aizvien vairāk Latvijas iedzīvotāju izmanto internetbankas un e-pārvaldes pakalpojumus.

Taču pusei iedzīvotāju nav digitālo prasmju vai to līmenis ir zems.

Joprojām liela plaisa digitālajā jomā ir starp pilsētām un laukiem.

Šogad Digitālās ekonomikas un sabiedrības indeksā pirmajās piecās vietās ir Dānija, Zviedrija, Somija, Nīderlande un Luksemburga.

Pēdējās vietās ir Polija, Itālija, Bulgārija, Grieķija un Rumānija.

 

Rīkos akciju "Es audzinu viens!"

Nākamnedēļ Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis pirmo reizi rīkos akciju "Es audzinu viens!".

Akcija iecerēta, lai atbalstītu un psiholoģiski palīdzētu vecākiem, aizbildņiem, adoptētājiem, kā arī audžuvecākiem, kuri ikdienā bērnus aprūpē vieni paši un saskaras ar dažādām grūtībām.

Atbalsta akcija notiks no 21. līdz 27. maijam.

 

Latvijas purvos stāda sūnas

Latvijas purvos šodien pirmo reizi lielā platībā stādīja sūnas.

Stādīšanas mērķis ir – izpētīt, vai iespējams atjaunot bijušos kūdras laukus.

Sūnas šodien stādīja Ķemeru Nacionālā parka bijušajos kūdras izstrādes laukos vairāk nekā četru hektāru platībā.

Nākotnē plānots sūnu stādījumus Latvijā ierīkot vairāk nekā 6000 hektāru plašā teritorijā.

 

ASV skolā atkal apšaude

ASV šodien atkal izcēlās apšaude skolā.

Šoreiz šāva vienā no Hjūstonas apkārtnes vidusskolām Teksasas štatā.

ASV mediji ziņo, ka apšaudē ir vairāki nogalinātie.

 

Krievijā jauna valdība 

Krievijā šodien apstiprināta jaunā valdība.

To Sočos apstiprināja Krievijas prezidents Vladimirs Putins.

Viņu nesen pārvēlēja prezidenta amatā uz vēl vienu termiņu.

Krievijas valdību vadīs līdzšinējais premjerministrs Dmitrijs Medvedevs.

 

Itālijā vienojas par koalīcijas līgumu

Itālijas Pieczvaigžņu kustība paziņoja, ka vienojusies par koalīcijas valdības programmu ar labējo Līgu.

Līgumā citstarp noteikts, ka nākamā valdība atteiksies no taupības pasākumiem, pieprasīs izbeigt sankcijas pret Krieviju un aizturēs nelegālos imigrantus.

 

ANO vēlas izmeklēt notikumus Gazas joslā

Uz Tuvajiem Austrumiem sūtīs starptautisku kara noziegumu izmeklētāju grupu.

Tā šodien nolēma ANO Cilvēktiesību padome.

Izmeklētāju grupa izmeklēs palestīniešu protestētāju nogalināšanas apstākļus pie Gazas joslas un Izraēlas robežas.

 

Skripaļu izraksta no slimnīcas

No slimnīcas izrakstīts bijušais Krievijas dubultaģents Sergejs Skripaļs.

Viņu un viņa meitu Lielbritānijā marta sākumā saindēja ar nervus paralizējošu vielu.

Meitu izrakstīja jau iepriekš.

Mediķi sīkākas detaļas par ārstēšanu un izrakstīšanu neatklāj.

 

Brīvdienās notiks Rīgas maratons

Nedēļas nogalē Rīgā notiks "Lattelecom" Rīgas maratons.

Maratona rīkotāji norāda, ka šogad tas pulcēs vairāk nekā 37 000 dalībnieku no 70 pasaules valstīm.

Maratona dēļ nedēļas nogalē Rīgā gaidāmi plaši satiksmes ierobežojumi.

Galvenie maratona skrējieni notiks svētdien.

Sestdien notiks maratona bērnu dienas dažāda garuma skrējieni.

 

Laika ziņas

Naktī Latvijā būs mainīgs mākoņu daudzums.

Valsts austrumos nedaudz līs. Iespējams arī pērkona negaiss.

Pūtīs ziemeļu puses vējš 4 līdz 9 metri sekundē.

Kurzemes piekrastē vējš pūtīs stiprāk - brāzmās līdz 15 metriem sekundē.

Gaiss naktī atdzisīs līdz +7…+12 grādiem.

Rīt dienā mainīgs mākoņu daudzums.

Bez ievērojamiem nokrišņiem.

Mērens ziemeļu puses vējš.

Jūras piekrastē spēcīgāks vējš – līdz 15 metriem sekundē.

Gaiss rīt iesils līdz +15…+20 grādiem.

Laika tips būs 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti