Ziņas vieglajā valodā 18. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18. septembrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 18.septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Valsts kontrole: Pašvaldības aizņemas pārāk dārgu objektu būvniecībai

Pašvaldības aizņemas pārāk lielu naudu dārgu objektu būvniecībai.
To revīzijā par 15 pašvaldībām secināja Valsts kontrole.

Lielākā daļā sporta un atpūtas objektu nekad sevi neatpelnīs.
Turklāt to uzturēšanas izdevumi ik gadu tikai pieaugs.
Tā pēc pārbaudēm norādīja revidenti.

Tādējādi aizņēmumus turpmāk stingrāk kontrolēs un izvērtēs.
To uzsvēra pašvaldību ministrs Juris Pūce no „Attīstībai/Par”.

Banku uzraugi soda “PrivatBank”

Banku uzraugs noteica 1 miljona eiro sodu „PrivatBank”.
To piemēroja par iekšējās kontroles sistēmas pārkāpumiem.
Tie saistīti ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un terorisma finansējumu.
Tā informēja Finanšu un kapitāla tirgus komisijā.

Nacionālās akustiskās koncertzāles naudu  novirzīs citur

Naudu Nacionālās akustiskās koncertzāles būvniecībai novirzīs citur.
To trešdien, 18. septembrī, atklāja kultūras ministrs Nauris Puntulis no Nacionālās apvienības.
Iestādes rīcībā ir tikai 9,5 miljoni eiro no kopējiem 23 miljoniem.
Tomēr lēmumu par koncertzāles būvniecību valdība pieņems šogad.

Saūda Arābijai aizdomas par Irānas iesaisti dronu uzbrukumos

Saūda Arābijai aizdomas par Irānas iesaisti dronu uzbrukumos.
Par to raksta britu raidorganizācija BBC.

Aizsardzības ministrijas skatījumā Irāna finansiāli palīdzēja bezpilota lidaparātu uzbrukumos.
Tajos aizdegās Saūda Arābijas naftas industrijas objekti.
Arī Savienotās Valstis norāda uz Irānas atbildību.
Tāpēc ASV pastiprinās sankcijas pret Irānu.

 Spānijā būs parlamenta ārkārtas vēlēšanas

Spānijā notiks vēl vienas parlamenta vēlēšanas.
Tā paziņoja premjers Pedro Sančess.
Tas būs ceturtais parlamenta balsojums četru gadu laikā.
Iemesls ir politiķu domstarpības.

Partiju pārstāvjiem jāpanāk kompromiss nepilnas nedēļas laikā.
Pretējā gadījumā novembrī gaidāmas ārkārtas vēlēšanas.

Junkers: Bez rakstiskiem ierosinājumiem progress „Brexit” procesā nav iespējams

Bez rakstiskiem ierosinājumiem progress „Breksita” procesā - neiespējams.
Par to trešdien, 18. septembrī, paziņoja Eiropas Komisijas prezidents Žans Klods Junkers.
Tādējādi palielinās bezvienošanās „Breksita” varbūtība.
Lielbritānija Eiropas Savienību pametīs 31. oktobrī.

 Maskavā notiek protesti

Maskavā trešdien, 18. septembrī, notika protests pret aktīvistu ieslodzījumiem.
Aptuveni 200 cilvēki atradās pie prezidenta administrācijas.
Protestā piedalījās sabiedrībā zināmi aktieri un mūziķi.
Viņi pieprasīja brīvību demonstrantiem.

Protestos vasarā tūkstošiem cilvēku iebilda pret Maskava domes vēlēšanām.
Tajos policija aizturēja simtiem personu.
Daļai piesprieda arī cietumsodu.
Pret to trešdien iebilda kultūras pārstāvji un arī pareizticīgo garīdznieki.

Izraēlā nav skaidra parlamenta vēlēšanu uzvarētāja

Izraēlā nav skaidra parlamenta vēlēšanu uzvarētāja.
Tā liecina sākotnējie balsojuma rezultāti.

Premjera Benjamina Netanjahu partija neieguva vairākumu parlamentā.
Turklāt politiskais spēks ir tikai otrajā vietā.
To apsteidza opozīcijas „Zilā un baltā” alianse.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti