Ziņas vieglajā valodā 18. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18. martā.

 

Ziņas vieglajā valodā 18.martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Nīderlandē apšaudē vairāki bojāgājušie

Nīderlandē vīrietis atklāja uguni tramvajā un vēl vairākās vietās.
Apšaudēs mira 3 cilvēki.
9 cilvēkus ievainoja.
Vīrietis pēc tam aizbēga.

Tas bija teroristu uzbrukums.
Tā uzskata Nīderlandes pretterorisma vienības policisti.
Likumsargi šāvēju identificēja.
Patlaban notiek viņa meklēšana.

Britu parlamenta spīkers: Nedrīkst notikt trešais „Brexit” balsojums

Lielbritānijā nedrīkst notikt trešais „Brexit” balsojums.
Tā paziņoja parlamenta spīkers Džons Berkovs.

Viņa skatījumā britu premjeres Terēzas Mejais panāktajā izstāšanās līgumā nav pietiekami grozījumi.
Šo balsojumu kā mazāk ticamu aprakstīja arī mediji.

Latvijā pieaug brīvo darbavietu skaits

Latvijā pērn bija vidēji 22 700 brīvu darbavietu.
Tas ir par vismaz trešdaļu vairāk nekā gadu iepriekš.
Lielākais brīvo darbavietu skaits bija Rīgas reģionā.

Savukārt lielākais pieprasījums pēc darbiniekiem bija kvalificētu strādnieku un amatnieku pamatgrupā.
Par to liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

 Reinbahu atjauno zemākā amatā

Darbu Rīgas Satiksmes departamentā turpinās Vitālijs Reinbahs.
Viņu zemākā amatā nekā iepriekš atjaunoja Rīgas dome.

Reinbahs agrāk bija departamenta vadītājs.
Viņu 2016. gadā no amata atlaida kavēto ielu remontu dēļ.

Tomēr dome pret viņu vērsās novēloti.
To secināja tiesas.

Saeimas komisija sāk darbu pie budžeta   

Saeimas komisija sāka darbu pie šāda valsts budžeta.
Naudas papildu tēriņiem šajā budžetā nav.
Tā norādīja deputāti un Finanšu ministrijas vadība.

Opozīcija aicinās budžetā rast naudu pedagogu algu palielinājumam.
Parlamentā budžetu pirmajā lasījumā skatīs jau šīs nedēļas vidū.

Turpina iesniegt sarakstus Eiropas Parlamenta vēlēšanām

Eiropas Parlamenta vēlēšanām iesniedza trīs politisko spēku sarakstus.

Kandidātus vēlēšanām iesniedza „Jaunā Vienotība”, Nacionālā apvienība, kā arī Zaļo un zemnieku savienība.

Par to informēja Centrālajā vēlēšanu komisijā.

Eiroparlamenta vēlēšanas notiks 25. maijā.

Merzļikins tuvu Nacionālajai hokeja līgai

Latvijas izlases vārtsargs Elvis Merzļikins tuvu Nacionālajai hokeja līgai.

Par viņa potenciālo dalību Kolumbusas „Blue Jacket” komandai raksta „The Athletic”.

Pagaidām Merzļikins spēlē Šveices augstākās līgas vienībā „Lugano”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti