Ziņas vieglajā valodā 18. maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 18. maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Gaiss sestdien sasila līdz +27 grādiem

Gaisa temperatūra šodien Latvijā sasniedza +26, +27 grādus.

Rīt būs vēl nedaudz karstāks laiks.

Tā prognozē sinoptiķi.

Lietus rīt dienā nelīs.

Tāpēc jābūt ļoti uzmanīgiem ar uguni.

Par to brīdina ugunsdzēsēji.

Karstajā laikā vairāk jādomā arī par veselību.

 

Latvijas hokejisti zaudē Krievijas izlasei

Šodien Pasaules hokeja čempionātā Latvija ar 3:1 zaudēja Krievijai.

Sākumā Latvija spēlēja labi un pirmā iemeta vārtus.

Vārtos ripu iemeta Oskars Cibuļskis.

Pēc tam Krievija iemeta trīs vārtus Latvijai un beigās uzvarēja.

Pasaules hokeja čempionāts Slovākijā turpinās.

Nākamā spēle Latvijai būs pirmdien ar Zviedriju.

Latvijas-Zviedrijas spēle sāksies pirmdien pēc pulksten pieciem pēcpusdienā.

 

Milānā nacionālistu mītiņā pulcējas tūkstošiem cilvēku

Itālijas pilsētā Milānā šodien tūkstošiem cilvēku piedalījās mītiņā.

Mītiņu organizēja Itālijas nacionālistu partija "Līga".

Šīs partijas līderis ir itāļu politiķis Mateo Salvīni.

Viņš vēlas iekļūt Eiropas Parlamentā.

Eiropas Parlamentā viņš plāno darboties kopā ar citiem nacionālistu politiķiem no citām Eiropas valstīm.

Nacionālisti bieži ir skeptiski pret Eiropas Savienību.

 

Austrālijā notika parlamenta vēlēšanas

Šodien notika parlamenta vēlēšanas Austrālijā.

Oficiālie vēlēšanu rezultāti vēl nav zināmi.

Pirmās vēlētāju aptaujas liecināja, ka uzvarēja opozīcijā esošā Leiboristu partija.

Taču Austrālijas mediji ziņo, ka uzvarēja līdz šim pie varas esošie politiķi.

Austrālijas iedzīvotājiem ir obligāti jāpiedalās vēlēšanās. Citādi draud sods.

 

Mazie skrējēji ievada Rīgas skriešanas svētkus

Šodien Rīgas centrā notika skriešanas maratons bērniem.

No paša rīta bērni skrēja pāri Vanšu tiltam kopā ar vecākiem.

Pēc tam notika dažāda garuma skrējieni tikai bērniem.

Rīt Rīgā notiks skriešanas maratons pieaugušajiem.

Rīt maratonā plāno piedalīties desmitiem tūkstoši cilvēku no 75 valstīm.

Skrējienā piedalīsies arī daudzi profesionāli sportisti.

Piemēram, Jeļena Prokopčuka, Karīna Helmane-Soročenkova, Ilona Marhele un Jānis Višķers.

 

Varēs braukt pār Deglava tiltu 

Rīt agri no rīta atkal būs iespējams braukt pār Deglava tiltu Rīgā.

Šo tiltu iekšlietu ministrs slēdza pirms trim nedēļām.

Ministram bija bažas par tilta drošību.

 

Laika ziņas

Šonakt valsts rietumos vietām gaidāms lietus un pērkona negaiss.

Pārējā valstī bez ievērojamiem nokrišņiem.

Rīt diena paies bez būtiskiem nokrišņiem.

Pūtīs austrumu vējš ar ātrumu 2-7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt +11…+16 grādi, rīt dienā karsts laiks - līdz +27...+28 grādiem, piekrastē būs vēsāks.

Šonakt un rīt dienā Rīgā mākoņains, brīžiem skaidrosies.

Būtiski nokrišņi Rīgā nav gaidāmi.

Pūtīs austrumu vējš 2-7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +14…+16 grādi, rīt dienā +27…+28 grādi.

Laika tips būs 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti