Ziņas vieglajā valodā 18. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 18. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Aizdomas par "aplokšņu algām" futbola klubā "Riga"

Valsts ieņēmumu dienests izmeklē "aplokšņu algu" izmaksu Latvijas futbola virslīgas čempionvienībā "Riga".

Kriminālprocesā iesaistīta kluba vadība.

Viena persona ir aizturēta.

Precīzi zaudējumi, kas varētu būt nodarīti valstij vēl nav aprēķināti.

Pagājušajā mēnesī VID atklāja "aplokšņu algu" izmaksu lielos apjomos futbola klubā "Ventspils".

 

Par ģenerālprokuroru apstiprina Stukānu

Saeima ģenerālprokurora amatā vienbalsīgi apstiprināja tiesnesi Juri Stukānu.

Stukāns sola prokuratūrā lielas reformas.

Viņš amatā nomainīs pašreizējo ģenerālprokuroru Ēriku Kalnmeieru.

Kalnmeiera pilnvaras beigsies 11.jūlijā.

 

Suiti aicina neizsludināt novadu reformu

Suitu kopiena aicina Valsts prezidentu Egilu Levitu neizsludināt Administratīvi teritoriālās reformas likumu.

Suiti uzsver, ka līdz ar Alsungas novada likvidēšanu, notiek suitu kultūrtelpas likvidēšana.

Suitu kultūrtelpa jau 11 gadus atrodas Apvienoto Nāciju nemateriālās kultūras mantojuma neatliekami glābjamo vērtību sarakstā.

 

Neretas upē, iespējams, piesārņota no atkritumu poligona

Krustpils novada Neretas upē zivju bojāejas iemesls nav lauksaimniecības zemes nepareiza miglošana un pesticīdu lietošana.

Tas noskaidrots pārbaudēs.

Par to pavēstīja Zemkopības ministrija.

Upe varētu būt piesārņota no netālu esošā atkritumu poligona "Dziļā vāda".

Pārbaudes turpinās.

 

Covid-19 atklāj vēl četriem cilvēkiem

Pagājušajā diennaktī Covid-19 atklāts četriem cilvēkiem.

Slimību profilakses un kontroles centrā atzīst, ka pēdējā laikā Covid-19 atklāj tikai iebraucējiem.

Trīs no aizvadītājā diennaktī saslimušajiem ir saistīti ar vienu ģimeni, kura ceļojusi no Krievijas.

 

Krievijā mirst mediķi ar Covid-19

Krievijā miruši teju 500 ar Covid-19 saslimuši mediķi.

Ārstiem Krievijā nav nodrošināti aizsarglīdzekļi.

To atzinis arī Krievijas prezidents Vladimirs Putins.

 

Šogad gaida vakcīnu pret Covid-19

Vakcīna pret jauno koronavīrusu varētu būt gatava līdz gada beigām.

Par to paziņoja Pasaules Veselības organizācija.

Zinātnieki pēta aptuveni 200 iespējamo vakcīnu.

Pasaules Veselības organizācija atzīst, ka visgrūtāk būs saražot vakcīnas lielos daudzumos un izplatīt visā pasaulē.

 

Aiztur Lukašenko konkurentu

Baltkrievijā aizturēts prezidenta Aleksandra Lukašenko galvenais konkurents prezidenta vēlēšanās Viktors Babariko.

Lukašenko vērsies arī pret citiem opozicionāriem.

Aizturēts arī video blogeris Sergejs Tihanovskis.

Viņš palīdzēja organizēt protestus pret Lukašenko.

Lukašenko Baltkrievijā valda 26 gadus.

Augustā notiks prezidenta vēlēšanas, un Lukašenko cer tajās uzvarēt.

 

Latvijā tveice

Ceturtdien, 18.jūnijā, Latvijā valdīja karstums un tveice.

Daudzviet pārspēts 18.jūnija maksimālās gaisa temperatūras rekords.

Augstākā gaisa temperatūra bija Rucavā un Zvejniekciemā 31 grāds.

Rīgā gaiss sakarsa līdz +30.

Karsta diena būs arī piektdien, 19.jūnijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti