Ziņas vieglajā valodā 18. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 18. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Atklāj 33 jaunus Covid-19 gadījumus

Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēti 33 inficēšanās gadījumi ar Covid-19.

Neviens saslimušais nav miris.

Veikti vairāk nekā 7 tūkstoši testu.

Pozitīvi bijuši 0,5%.

14 dienu kumulatīvais rādītājs uz 100 tūkstošiem iedzīvotāju ir 27,9.

Lietuvā Covid-19 vēl 75 cilvēkiem

Lietuvā pagājušajā diennaktī inficēšanās ar Covid-19 apstiprināta 75 cilvēkiem.

Nav reģistrēts neviens Covid-19 izraisīts nāves gadījums.

Divu nedēļu kumulatīvais inficēšanās gadījumu skaits uz 100 000 iedzīvotāju Lietuvā ir 30,5.

Igaunijā 41 jauns saslimšanas gadījums

Igaunijā atklāts 41 inficēšanās gadījums ar jauno koronavīrusu.

Un arī nav reģistrēts neviens Covid-19 izraisīts nāves gadījums.

Divu nedēļu kumulatīvais inficēšanās gadījumu skaits uz 100 000 iedzīvotāju Igaunijā ir 49,7.

Francijā protestē

Francijā vairākās pilsētās tūkstošiem cilvēki izgājuši ielās.

Viņi protestēja pret obligātajiem Covid-19 sertifikātiem un jauniem ierobežojumiem.

Pasliktinoties epidemioloģiskajai situācijai, Francijas prezidents Emanuels Makrons pirmdien paziņoja par obligātu atsevišķu kategoriju darbinieku vakcināciju.

Nesūtīs vēstnieku

Igaunijas Ārlietu ministre Eva Marija Līmetsa nolēmusi nesūtīt vēstnieku uz Minsku.

Tas tāpēc, ka Tallina neatzīstot Aleksandru Lukašenko par likumīgo Baltkrievijas prezidentu.

"Tas būtu galīgi nevietā, jo Igaunija, tāpat kā Eiropa, neatzīst pērn augustā notikušo Baltkrievijas prezidenta vēlēšanu rezultātus!" paskaidrojusi ministre.

Cihanouska dodas uz ASV

Baltkrievijas opozīcijas līdere Svjatlana Cihanouska sākusi savu vizīti Amerikas Savienotajās valstīs.

Paredzēts, ka piecu dienu vizītes laikā Cihanouska tiksies ar kongresmeņiem, vēstniekiem un Baltā nama amatpersonām.

Vēl nav zināms, vai Baltkrievijas opozīcijas līdere tiksies ar ASV prezidentu Džo Baidenu.

Portugālē streiko

Portugālē otro dienu pēc kārtas turpinās lidostas bagāžas apkalpošanas darbinieku un lidmašīnu apkopes darbinieku streiks.

Vairums Lisabonas lidostas ienākošo un izejošo lidojumu ir atcelti.

Streika dēļ jau vakar atcēla aptuveni 300 reisus.

No streika galvenokārt cietusi Lisabonas lidosta.

Jauni plūdi Vācijā un Austrijā

Vācijas dienvidus un Austriju piemeklējuši jauni plūdi.

Plūdi Austrijā 18. jūlijā.
Plūdi Austrijā 18. jūlijā.

Šoreiz cietis Bavārijas reģions, kā arī Zalcburgas apkaime Austrijā.

Brīdinājums par iespējamiem plūdiem izsludināts arī citviet Austrijā, kā arī Šveicē.

Plūdi joprojām ir iespējami arī Nīderlandes dienvidos.

Beļģijā pieaug upuru skaits

Postošo plūdu upuru skaits Beļģijā sasniedzis 31 cilvēku.

Vēl 163 cilvēki šobrīd skaitās bez vēsts pazuduši.

Lai gan glābšanas operācijas ir pabeigtas, atsevišķās apkārtnēs meklēšanas darbi joprojām turpinās.

Premjers Aleksandrs De Kro otrdienu izsludinājis par nacionālo sēru dienu.

Vilcienu sadursme Krievijā

Divu kravas vilcienu sadursmē Krievijas Tālajos Austrumos gājuši bojā vismaz četri cilvēki.

Tā ziņo varasiestādes.

Vēl vienu dzelzceļnieku uzskata par bez vēsts pazudušu.

Vakar Ķīnas pierobežā notikušajā katastrofā vēl trīs cilvēki guvuši ievainojumus.

Abu vilcienu tieša sadursme notikusi uz sliežu ceļa, kas ved uz ogļu šahtu. Katastrofas cēloņi pagaidām nav zināmi.

Laika ziņas

Sinoptiķi prognozē, ka tuvākajā diennaktī Latvijā būs mainīgs mākoņu daudzums.

Naktī dažviet īslaicīgs lietus.

Lēns rietumu, nakts otrajā pusē ziemeļu, ziemeļrietumu vējš.

Gaisa temperatūra 14…19 grādi, vietām Kurzemē un Vidzemē 9…13 grādi.

Rīt arī dažviet īslaicīgs lietus.

Lēns ziemeļu, ziemeļrietumu vējš.

Gaisa temperatūra 20…25 grādu robežās.

Laiks Rīgā

Rīgā arī būs mainīgs mākoņu daudzums.

Bez nokrišņiem.

Lēns ziemeļrietumu, ziemeļu vējš.

Gaisa temperatūra naktī 17…19 grādi, rīt dienā 22…24 grādi.

Laika prognoze pirmā  – īpaši labvēlīga.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti