Ziņas vieglajā valodā 18. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 18. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 18.jūlijāPārsla Saktiņa

     

     

    Distancēšanās pārkāpumu dēļ atcelti sestdienas pasākumi Tērbatas ielā

    Rīgā Tērbatas ielā sestdien, 18. jūlijā, nenotiek plānotie pasākumi.

    Tos atcēla.

    Piektdien Tērbatas ielā bija svētki.

    Cilvēki svinēja to, ka iela tagad ir atdota gājējiem.

    Notika dažādi koncerti.

    Cilvēku bija ļoti daudz.

    Cilvēki neievēroja distancēšanos viens no otra.

    Tas rada draudus Covid-19 izplatībai.

    Tāpēc sestdien visus pasākumus atcēla.

    "Carnival Youth" koncerta apmeklētāji Tērbatas ielā neievēro distancēšanos (17.07.2020)

    Latvijā - četri jauni Covid-19 gadījumi

    Latvijā aizvadītajā diennaktī reģistrēti četri jauni Covid-19 gadījumi.

    Slimnīcā ievietots viens jauns pacients ar Covid-19.

    Patlaban slimnīcā ārstējas trīs pacienti.

    Igaunijā aizvadītajā diennaktī viens jauns saslimšanas gadījums ar Covid 19, savukārt Lietuvā saslimuši septiņi cilvēki un viens cilvēks nomiris.

    Spriež par ES daudzgadu budžetu un ekonomikas atlabšanas plānu

    Briselē otro dienu notiek sarunas par daudzgadu budžetu un ekonomikas atlabšanas plānu.

    Eiropas Savienības (ES) valstu vadītāji vēl nav vienojušies par to, kā sadalīt naudu.

    Vislielākie strīdi ir par Eiropas atjaunošanas fondu.

    Habarovskā tūkstošiem cilvēki izgājuši protestā

    Krievijā Habarovskā cilvēki turpina protestēt pret novada gubernatora Sergeja Furgala apcietināšanu.

    Protesti notiek jau otro nedēļu.

    Gubernators atrodas Maskavā pirmstiesas apcietinājumā.

    Viņu apsūdz par divu uzņēmēju slepkavības organizēšanu pirms daudziem gadiem.

     Furgals apsūdzības noraida.

    Protestētāji pieprasa taisnīgu tiesu Furgalam, taču ne Maskavā.

    Nantē aizdegusies katedrāle

    Francijā izmeklē, iespējams, ļaunprātīgu dedzināšanu.

    Sestdien, 18. jūlijā,  Francijas rietumu pilsētā Nantē bija izcēlies liels ugunsgrēks pilsētas katedrālē.

    Ugunsgrēks sācies katedrāles iekšpusē, bet tā cēlonis nav noskaidrots.

    Šis ugunsgrēks bija daudz mazāks nekā pagājušajā gadā Parīzes Dievmātes katedrālē.

    Francijā Nantes pilsētas katedrālē dzēš ugunsgrēku (18.07.2020)

    Joprojām uzdarbojas telefonkrāpnieki

    Joprojām Latvijā aktīvi ir telefonkrāpnieki.

    Viņi uzdodas par banku darbiniekiem.

    Piezvanot krāpnieki stāsta par it kā aizdomīgu darījumu bankas kontā.

    Lai to atceltu, lūdz nosaukt kartes numuru, PIN kodu un citu informāciju.

    Divu nedēļu laikā no šiem krāpniekiem jau cietušas trīs kurzemnieces.

    No katras izkrāpti pa tūkstoš eiro.

    Anastasija Sevastova

    Sevastova paraugturnīra pusfinālā Berlīnē uzvaru Svitoļinu

    Latvijas tenisiste Anastasija Sevastova sestdien, 18. jūlijā, Berlīnē pusfinālā ar 6-1, 6-1 uzvarēja ukrainieti Eļinu Svitoļinu.

    Finālā Sevastova svētdien tiksies ar čehieti Petru Kvitovu

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti