Ziņas vieglajā valodā 18. janvārī

Ziņas vieglajā valodā 18. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 18. janvārīPārsla Saktiņa

 

 

Covid-19 ierobežojumus vēl neatcels

Latvijā saslimšana ar Covid-19 nedaudz stabilizējas, taču vēl aizvien saslimst daudz cilvēku.

Ar Covid-19 slimo arī bērni.

Lai gan viņi vairākas nedēļas neapmeklē skolu, saslimstība viņu vidū nemazinās.

Valdības vadītājs Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") atzīst, ka drošības pasākumi ir palīdzējuši, bet tos atcelt vai mīkstināt nedrīkst.

25. janvārī beigsies termiņš vairākiem ierobežojumiem.

Šonedēļ valdība lems, kā rīkoties tālāk.

 

Covid-19 atklāja 80 sociālās aprūpes iestādēs

Smaga situācija ar Covid-19 ir sociālās aprūpes iestādēs.

Šomēnes infekcija atklāta 80 sociālās aprūpes iestādēs.

Kopumā ir ziņas par vairāk nekā 1400 inficētajiem.

Vakcinācija pret Covid-19 šajās iestādēs varētu sākties februāra vidū.

Taču pagaidām par to vēl ir daudz neskaidrību.

 

Ar Covid-19 inficēti vēl 244 cilvēki

Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 244 jauni Covid-19 gadījumi.

Miruši pieci inficēti cilvēki.

Slimnīcās ārstējas 1172 pacienti, no tiem 99 ir smaga slimības gaita.

Latvijā atklāti vēl četri Lielbritānijas paveida Covid-19 infekcijas gadījumi.

Epidemiologi uzsver, tas nav bīstamāks, bet ir lipīgāks.

 

Pasaules hokeja čempionāts Baltkrievijā nenotiks

Starptautiskā Hokeja federācija atņēma Baltkrievijai šī gada pasaules čempionāta rīkotāju tiesības.

Čempionātam šogad bija jānotiek Minskā un Rīgā.

Latvijas valdība nevēlējās rīkot turnīru kopā ar Baltkrieviju, jo tās pašpasludinātā prezidenta Aleksandra Lukašenko režīms pielieto represijas pret mierīgajiem protestētājiem.

Šobrīd nav zināms, kurai valstij uzticēs iepriekš Minskā paredzētās spēles.

Ļoti iespējams, ka viss turnīrs notiks Rīgā.

 

Navaļniju arestē uz 30 dienām

Krievijas tiesa piesprieda 30 dienu arestu Kremļa opozicionāram Aleksejam Navaļnijam.

Viņu aizturēja svētdien, 17. janvārī, Šeremetjevas lidostā Maskavā pēc ierašanās no Berlīnes.

Tur viņš piecus mēnešus ārstējās pēc saindēšanas ar ārkārtīgi toksisko kaujas vielu “Novičok”.

Rietumvalstu politiķi pieprasa Navaļnija atbrīvošanu.

 

ASV bažas par nekārtībām

Amerikas Savienoto Valstu drošības dienesti pārbauda Nacionālās gvardes karavīrus, kas apsargās prezidenta inaugurāciju.

Kārtību Vašingtonā nodrošinās 25 tūkstoši karavīru.

Ir aizdomas, ka starp šiem karavīriem ir arī ASV prezidenta Donalda Trampa atbalstītāji.

Viņi varētu sarīkot nekārtības.

Pagaidām situācija ASV ir mierīga. Trampa pilnvaru termiņš beigsies trešdien, 20. janvārī.

Tad Trampu ASV prezidenta amatā viņu nomainīs Džo Baidens.

 

Āgenskalnā sprādzienā cietušās mājas ģimenēm piešķir pabalstus

Rīgas dome piešķīrusi 1000 eiro pabalstu sešām Āgenskalnā sprādzienā cietušās mājas ģimenēm.

Sprādzienā cietušajā ēkā iedzīvotāji atgriezties nevarēs, jo liela daļa mājas ir sabrukusi.

Pagaidām nav nostiprināta mājas fasāde, kas var uzkrist uz ielas.

Līdz ar to Melnsila iela satiksmei būs slēgta.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt