Ziņas vieglajā valodā 18. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 18. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Veikali šodien cilvēku pārpildīti 

Vēl pēdējo dienu veikalos var nopirkt visas preces.

Rīt turpinās strādāt tikai tie veikali, kuri tirgo pārtiku, noteiktas saimniecības un higiēnas preces.

Strādās arī optikas veikali, degvielas uzpildes stacijas un aptiekas.

Tāda kārtība būs trīs nedēļas.

Šodien veikali bija pārpildīti.

Cilvēki centās sapirkt visu nepieciešamo.

Zinot, ka cilvēku būs daudz, lielākā daļa tirdzniecības centru šodien strādā ilgāk.

 

Latvijā Covid-19 infekciju apstiprina vēl 892 cilvēkiem

Vakar Latvijā atklāja vēl 892 Covid-19 gadījumus.

15 pacienti miruši.

Slimnīcās patlaban ārstējas rekordliels Covid-19 slimnieku skaits – 871 pacients, 46 ir smaga slimības gaita.

 

Slēdz Vidzemes slimnīcas neiroloģijas nodaļu

Uz laiku slēgta Vidzemes slimnīcas neiroloģijas nodaļa.

Tas tāpēc, ka slimo vairāki mediķi.

Nodaļa varētu būt slēgta apmēram divas nedēļas.

Pacientus ar aizdomām par insultu vedīs uz Rīgas vai Rēzeknes slimnīcu.

Citus pacientus – uz Alūksnes un citām tuvākajām slimnīcām.

Covid-19 atklāja arī Daugavgrīvas cietumā Daugavpilī.

Tur līdz janvāra sākumam izsludināja karantīnu.

 

Tiesa aizliedz piketa rīkošanu Valkā

Tiesa Valkā aizliedza rīkot piketu.

Lēmumu tā pamatoja ar citu cilvēku tiesībām uz veselību.

Sākumā piketu aizliedza dome.

Biedrību, kura pieteica piketu, tas neapmierināja.

Tā vērsās tiesā.

Tiesa ņēma vērā to, ka, visticamāk, piketā būtu vairāk cilvēku, nekā šobrīd atļauts.

Pulcējoties daudz cilvēkiem, ir lielāka iespēja izplatīties koronavīrusam.

 

Covid-19 analīzes varēs nodot bez ārsta nosūtījuma

No rītdienas līdz 3. janvārim Covid-19 analīzes varēs nodot arī bez ārsta nosūtījuma.

Šāda kārtība būs, jo svētkos var būt grūti sazināties ar ārstu.

Lai pieteiktos analīzēm, jāzvana uz tālruni 8303.

Var pieteikties arī elektroniski Rīgas Austrumu slimnīcas mājaslapā.

 

Latvijā 28. decembrī varētu sākties vakcinācija pret Covid-19

Vakcinācija pret Covid-19 Latvijā varētu sākties 28. decembrī.

Tas notiks desmit vakcinācijas kabinetos.

Pirmie varēs vakcinēties mediķi un personāls, kas ikdienā saskaras ar Covid-19 pacientiem.

 

CSDD turpinās strādāt pēc jaunajiem ierobežojumiem

Arī pēc tam, kad stāsies spēkā jaunie ierobežojumi, Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) turpinās strādāt.

Varēs iziet automašīnu tehnisko apskati un saņemt autovadītāja apliecību.

Autoskolās gan braukšanas nodarbības un eksāmeni nenotiks.

 

Likvidē ugunsgrēku Rēzeknes veikalā “Depo”

Ugunsdzēsējiem izdevās likvidēt ugunsgrēku Rēzeknes veikalā “Depo”.

Tas prasīja gandrīz nedēļu.

Tik daudz laika vajadzēja, jo veikala platība bija liela un ēka bija pilna ar mantām.

Turklāt jumts ēkai nobruka, tāpēc daudzviet bija grūtāk piekļūt.

 

Zviedrija atkal vēlas izpētīt prāmja "Estonia" vraku

Zviedrija vēlas no jauna izpētīt prāmja "Estonia" vraku.

Prāmis Baltijas jūrā nogrima pirms 26 gadiem.

Vraku vēlreiz pārbaudīt vēlas pēc dokumentālās filmas par šo prāmi.

Tajā atklājās vēl nezināmi fakti.

Saistībā ar šo kuģi gan ir likums par bojāgājušo mieru.

Tāpēc niršana prāmja vraka apskatei ir aizliegta.

Zviedrija gatavos likuma izmaiņas, lai varētu pētījumus varētu veikt.

 

Ņujorkā pirmā sniega vētra šoziem

Tur vienas nakts laikā sasniga vairāk nekā visā pagājušā ziemā.

Daļa ņujorkiešu devās baudīt ziemas priekus.

Skolēni palika mājās attālināto mācību dēļ.

Parasti pirmā lielā sniega dēļ mācības atceļ.

Šoreiz tā nebija, jo skolēni jau tā pazaudējuši daudz laika mācībām pandēmijas dēļ.

 

Laika ziņas

Šonakt un rīt dienā būs mākoņains.

Daudzviet iespējams lietus.

Valsts austrumos veidosies migla, dūmaka.

Pūtīs mērens dienvidrietumu vējš.

Gaisa temperatūra dienā un naktī +2…+7 grādi.

Rīgā pārsvarā mākoņains.

Pa laikam lietus.

Laika tips: 2. – labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti