Ziņas vieglajā valodā 18. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 18. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 18. aprīlīPārsla Saktiņa

    Atklāti 30 jauni ar Covid-19 saslimušie

    Aizvadītajā diennaktī atklāti 30 jauni ar Covid-19 saslimušie. No tiem 18 ir patversmes „Zilais krusts” iemītnieki. Viņiem nav slimības pazīmju un viņi ir veseli. Kopumā Latvijā ir inficēti 712 cilvēki. Slimnīcā ārstējas 37 pacienti, no kuriem 5-iem slimība ir smaga.

    Samazinājusies arī citu elpceļu slimību izplatība

    Šajā pavasarī samazinājusies arī citu elpceļu slimību izplatība. Gripas epidēmija šogad beidzās agrāk nekā parasti. Arī ar citām elpceļu slimībām šogad cilvēki slimo mazāk. Mediķi to skaidro ar Covid-19 dēļ ieviesto distancēšanos un higiēnas prasībām.

    Mediķi saņēmuši piemaksas

    Aptuveni pusei Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbinieku piemaksas par darbu Covid-19 krīzes laikā ir 5 līdz 10-it % apmērā. Piemaksas saņēmuši vairāk nekā divi ar pusi tūkstoši Neatliekamās palīdzības darbinieku. Piemaksas saņēmuši arī slimnīcu darbinieki. Visvairāk ir to, kas saņēma 30 procentu piemaksu.

    Bruņotie spēki aicina bezdarbniekus pievienoties armijai

    Nacionālie bruņotie spēki aicina bezdarbniekus pievienoties armijai. Covid-19 krīzes dēļ bez darba palikušajiem armija piedāvā darbu. Interese par profesionālo dienestu bija novērojama arī pirms Covid-19 izraisītās krīzes.

    Spānijā no Covid-19 mirušo skaits pārsniedzis 20 tūkstošus

    Spānijā no Covid-19 mirušo skaits pārsniedzis 20 tūkstošus. Aizvadītajā diennaktī nomira par 20 cilvēkiem mazāk nekā iepriekšējā diennaktī. Varasiestādes uzskata, ka Spānijai ir izdevies pārvarēt pandēmijas kulmināciju. Spānija koronavīrusa pandēmijā ir trešā vissmagāk cietusī valsts pasaulē pēc ASV un Itālijas.

    Itālija paziņoja, ka guvusi uzvaru pār koronavīrusu valsts dienvidos

    Itālija paziņoja, ka guvusi uzvaru pār koronavīrusu valsts dienvidos. Šis reģions ir nabadzīgākais Itālijā. Uzskata, ka tas nebija tik labi sagatavots pandēmijai kā bagātie valsts ziemeļi. Covid-19 Itālijā prasījusi ap 23 tūkstošiem cilvēku dzīvību.

    Maskavā stingrie ierobežojumi koronavīrusa dēļ pagarināti līdz 1.maijam

    Maskavā stingrie ierobežojumi koronavīrusa dēļ pagarināti līdz 1.maijam. Iedzīvotāji drīkst iziet no mājām tikai ar īpašām atļaujām. Krievijā pēdējās diennakts laikā reģistrēti vairāk nekā četri ar pusi tūkstoši jaunu sasalimušo. Kopumā inficējušies ap 37 tūkstošiem cilvēku.

    Ukrainā turpina dzēst ugunsgrēkus pie bijušās Černobiļas atomelektrostacijas

    Ukrainas ugunsdzēsēji turpina dzēst ugunsgrēkus netālu no bijušās Černobiļas atomelektrostacijas. Dūmi no ugunsgrēkiem pārklājuši Ukrainas galvaspilsētu Kijevu. Pilsētā izveidojies biezs smogs. Kijeva atrodas tikai 70 kilometrus no Černobiļas.

    Svētdien vietām gaidāmi nokrišņi

    Svētdien Latvijā debesis būs daļēji mākoņainas. Vietām - galvenokārt austrumu novados - gaidāmi nelieli nokrišņi. Rietumu, ziemeļrietumu vējš pāries ziemeļu vējā. Tas būs brāzmains 8-13 metri sekundē. Gaisa temperatūra naktī būs -2..+2 grādi, piekrastē līdz +4 grādiem. Dienā +6..+11 grādi.

    Rīgā nokrišņu nebūs. Bet ziemeļu vējš būs brāzmains. Naktī gaisa temperatūra būs +3 grādi; dienā +7..+8 grādi. Laika tips otrais - labvēlīgs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti