Ziņas vieglajā valodā 17.novembrī

Ziņas vieglajā valodā 17.novembrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 17.novembrīMatīss Rutks


    Pieaug Latvijas iedzīvotāju vidējais vecums

    Latvijas iedzīvotāju vidējais vecums pērn bija 44 gadi.
    Tas kopš 1990. gada palielinājās par 10 gadiem.
    Tā liecina pētījums par Eiropas Savienības valstīm.

    Šī gadsimta vidū vidējais cilvēku vecums Latvijā būs 47 gadi.
    Tas ir tuvu bloka vidējiem rādītājiem.
    Tā liecina prognozes dokumentā.

    Novecošanu ietekmē sociālā un ekonomiskā attīstība un dzimstība.
    Tā uzsvēra pētījuma autori.

    Nākamnedēļ gaidāms neliels sals

    Latvijā jaunnedēļ gaidāms neliels sals.
    Tomēr līdz nākamās nedēļas vidum saglabāsies silts laiks.
    Taču turpinājumā Latviju sasniegs sauss un vēss gaiss.

    Anticiklona ietekmē gaisa temperatūra vietām Vidzemē un Latgalē pazemināsies līdz -10 grādiem.
    Pārējā valstī termometra atzīme tuvosies nullei.
    Tādējādi pastāv meteoroloģiskās ziemas sākuma varbūtība.

    Igaunijas bankas vadītājs: Latvija apliecināja labāku izpratni par nākotnes izaicinājumiem nekā Igaunija

    Ulo Kāsiks

    Latvija apliecināja labāku izpratni par nākotnes izaicinājumiem nekā Igaunija.
    Tomēr abas valstis pienācīgi negatavojās grūtākiem laikiem.
    Tā uzskata kaimiņvalsts centrālās bankas viceprezidents Ulo Kāsiks.

    Viņa skatījumā Baltijas valstīm jāveido uzkrājumi.
    Šādu viedokli viņš pauda intervijā Latvijas Radio.

    Šrilankas prezidenta vēlēšanās uzvara opozīcija kandidātam

    Gotabaja Radžapaksa

    Šrilankas prezidenta vēlēšanās uzvara opozīcija kandidātam.
    Tā liecina provizoriskie rezultāti.
    Tajos 52% balsu ieguva bijušais aizsardzības ministrs Gotabaja Radžapaksa.

    Viņa tuvākais konkurents saņēma 42%.
    Balsojumā kopumā startēja 35 kandidāti.
    Vēlēšanās piedalījās 80% no balsstiesīgajiem.
    Tie ir gandrīz 13 miljoni cilvēku.

    ASV un Dienvidkoreja atliek militārās mācības

    Amerikas Savienotās Valstis un Dienvidkoreja atlika militārās mācības.
    Par to svētdien, 17. novembrī, paziņoja ASV aizsardzības ministrs Marks Espers.

    Viņš šo soli nodēvēja par diplomātisku aicinājumu Ziemeļkorejai.
    Tā ir vēlme abu valstu kodolsarunu turpinājumam.

    Baltkrievijā notiek parlamenta vēlēšanas

    Baltkrievijā svētdien, 17. novembrī, notika parlamenta vēlēšanas.
    Tajās mazas izredzes ir opozīcijas kandidātiem.

    Zināmākajiem no viņiem atteica reģistrāciju vēlēšanām.
    Taču paša parlamenta loma nav nozīmīga.
    Tas pārsvarā apstiprina valdības vai prezidenta ierosinājumus.

    Tādējādi ietekmi nostiprinās prezidenta Aleksandra Lukašenko sabiedrotie.

    Serbijas prezidentu  nogādā slimnīcā

    Serbijas prezidentu Aleksandru Vučiču nogādāja slimnīcā.
    Viņam ir problēmas ar sirdi.
    Plašāka informācija par politiķa veselību patlaban nav pieejama.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti