Ziņas vieglajā valodā 17.jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 17.jūlijā.

 

Ziņas vieglajā valodā 17.jūlijā.
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Saeima spērusi vēl vienu soli ceļā uz valsts prezidenta atklātu ievēlēšanu

Saeimas Juridiskā komisija otrdien, 17.jūlijā, atbalstīja šādu ieceri un nolēma virzīt to izskatīšanai Saeimā.

Mēģinājumi noteikt Valsts prezidenta atklātu ievēlēšanu iepriekš bijuši vairākos Saeimas sasaukumos.

Līdz šim šai iecerei nav izdevies iegūt nepieciešamo divu trešdaļu deputātu vairākumu.

 

No nākamā gadā veikalos būs jāmaksā par mazajiem plastmasas maisiņiem

No nākamā gada veikalos pircējiem būs jāmaksā arī par tā saucamajiem mazajiem plastmasas maisiņiem.

Pēc septiņiem gadiem plastmasas maisiņus aizliegs vispār.

To paredz valdības šodien apstiprinātie likuma grozījumi.

Par tiem gan vēl jālemj Saeimai.

Ar maksas maisiņu ieviešanu iecerēts mazināt nodarīto kaitējumu videi.

 Latvijas uzņēmējiem jaunas eksporta iespējas uz Japānu

Latvijas uzņēmumiem paveras jaunas eksporta iespējas uz Japānu.

Tā norāda Latvijas Ārlietu ministrija.

Lielākas eksporta iespējas paveras saistībā ar šodien noslēgto Eiropas Savienības un Japānas brīvās tirdzniecības līgumu.

Šis līgums atceļ gandrīz visus muitas tarifus.

Bez tirdzniecības abas puses vienojās arī par sadarbību drošības un aizsardzības, enerģētikas un klimata jomā.

Līgums vēl jāapstiprina Eiropas Parlamentā un Japānas parlamentā.

Iekšlietu iestādes meklēs viltus ziņu izplatītājus

Iekšlietu iestādes darīs visu, lai noskaidrotu un aizturētu tos, kuri internetā izplatīja viltus ziņu par tirdzniecības parka "Alfa" sabrukšanu.

Tā otrdien, 17.jūlijā, pavēstīja iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis.

Viltus ziņa par „Alfas” sabrukšanu un simtiem bojāgājušo parādījās pagājušās nedēļas nogalē interneta vietnē "redzams.net".

Ar šo viltus ziņu dalījās daudzi sociālā tīkla "Facebook" lietotāji.

Vietnē "redzams.net" ir arī citas viltus ziņas.

Iekšlietu ministrs Kozlovskis sacīja, ka meklēs risinājumus, kā tikt galā ar šādām viltus ziņu interneta vietnēm.

Šogad visvairāk migrantu ieradušies Spānijā

Šogad, šķērsojot Vidusjūru, visvairāk migrantu ieradušies Spānijā.

To otrdien, 17.jūlijā, pavēstīja ANO Starptautiskā Migrācijas organizācija.

Tā norādīja, ka migrantu iecienītāko galamērķu vidū Spānija nule kā apsteigusi Itāliju.

Šogad Eiropā, šķērsojot Vidusjūru, ieradušies jau gandrīz 51 tūkstotis migrantu.

Spānijā kopš janvāra ieradušies vairāk nekā 18 000 migrantu.

Spānija atvērtusi savas ostas vairākiem palīdzības organizāciju kuģiem, kuriem liegts piestāt Itālijā.

Remontdarbu dēļ periodiski slēgs nobrauktuves uz Rīgas apvedceļu Salaspilī pie Rīgas HES

No pirmdienas vakara uz Daugavpils šosejas remontdarbu dēļ ik pa laikam slēgs nobrauktuves uz Rīgas apvedceļu Salaspilī pie Rīgas HES.

Tā informē uzņēmums "Latvijas Valsts ceļi".

Apbraukšana paredzēta pa apbraucamajiem ceļiem ar apgriešanās vietu Salaspilī un pie Salaspils memoriāla.

Remontdarbi ar īslaicīgu satiksmes slēgšanu paredzēti līdz 24. jūlija rītam, izņemot nedēļas nogali.

Pārspēti karstuma rekordi

Otrdien, 17.jūlijā, Dobelē un Stendē pārspēts 17. jūlija maksimālās gaisa temperatūras rekords.

Tā liecina Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centra apkopotā informācija.

Gaisa temperatūra Stendē sasniedza +29,6 grādus, bet Dobelē +30,5 grādus.

Pēcpusdienā visā Latvijā bija karstāks par +27 grādiem.

Viskarstākais bija Pāvilostā – plus 32 grādi.

Rīgas centrā bija +30,8 grādu svelme.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti