Ziņas vieglajā valodā 17. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 17. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 17. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Pedagogiem būs lielāks atalgojums un mazāka slodze

Pedagogiem būs lielāks atalgojums un mazāka slodze.

Valdība šādu Izglītības ministrijas piedāvājumu šodienas ārkārtas sēdē atbalstīja.

Par to bija vienošanās ar nozares arodbiedrību.

Izmaiņas valstij nākamgad izmaksās gandrīz 60 miljonus eiro.

Skolotāji bija gatavi streikot no nākamās nedēļas.

Tā kā kompromisu panāca, tad streiks ir atcelts un skolēniem pirmdien mācības turpināsies, kā ierasts.

Starptautiskā sabiedrība nosoda Krievijas armijas zvērības Izjumas pilsētā

Starptautiskā sabiedrība nosoda Krievijas armijas zvērības Izjumas pilsētā.

Ukrainas prezidents kārtējo reizi aicina pasauli atzīt Krieviju par terorisma atbalstītāju.

ASV prezidents brīdina Krieviju neizmantot ķīmiskos vai kodolieročus Ukrainā.

Krievijas armijai pēdējās nedēļās ir smagi zaudējumi Ukrainā.

Tāpēc ir bažas, ka tā var rīkoties radikālāk.

Vides aizstāvji šodien bloķēja Krievijas gāzes izkraušanu terminālī Somijas ziemeļos

Vides aizstāvji šodien bloķēja Krievijas gāzes izkraušanu terminālī Somijas ziemeļos.

Saistībā ar Maskavas sākto karu Ukrainā viņi prasa izbeigt Krievijas gāzes importu.

Pagājušajā nedēļā līdzīgas aktivitātes bija Zviedrijā.

Patlaban attiecībā uz gāzes importu nav spēkā sankciju, bet ir aizliegums importēt Krievijas naftu un ogles.

Kazahstānas galvaspilsētai atjaunots Astanas nosaukums

Kazahstānas galvaspilsētai atjaunots Astanas nosaukums.

Šādus likuma grozījums šodien parakstīja Kazahstānas prezidents.

Tie paredz arī ierobežojot prezidenta amata pilnvaras līdz vienam septiņu gadu termiņam.

Līdz šim Kazahstānas prezidents amatā varēja atrasties divus piecu gadu termiņus.

Savukārt galvaspilsētu trīs gadus dēvēja par Nursultanu.

Brodvejā pārtrauks izrādīt mūziklu "Operas spoks"

Pēc 35 gadiem nākamgad Brodvejā pārtrauks izrādīt britu komponista Endrū Loida Vēbera mūziklu "Operas spoks".

Tas ir visilgāk Ņujorkā izrādītais uzvedums.

Tam pirmizrāde Ņujorkā bija 1988.gada 26.janvārī.

Tagad pēdējā "Operas spoka" izrāde Brodvejas teātrī paredzēta 18.februārī.

Ar sakopšanas talkām un koku stādīšanu Latvijā notika piektā Pasaules talka

Ar sakopšanas talkām un koku stādīšanu Latvijā notika piektā Pasaules talka.

Tajā aicināja cilvēkus iestādīt vai iesēt savu nākotnes dižkoku.

Tāpat notika piejūras sakopšanas talkas, piemēram, Vecāķos un Engures pagastā, kā arī Bišumuižā.

 

Latvijas tenisisti Deivisa kausa duelī uzvarēja Dominikānas Republiku

 

Latvijas tenisisti Deivisa kausa duelī uzvarēja Dominikānas Republiku.

Dubultspēļu mačā bija izmaiņas sastāvā un spēlēja Roberts Štrombahs un Kārlis Ozoliņš.

Pēc piektdienas vienspēlēm rezultāts bija 2-0 Latvijas izlases labā, un vajadzēja tikai vienu panākumu trijās spēlēs, lai uzvarētu duelī.

Jānis Blūms nospēlējis pēdējo basketbola spēli karjerā

Saldū notika bijušā Latvijas vīru basketbola izlases kapteiņa Jāņa Blūma karjeras noslēdzošā spēle.

Laukumā devās daudz basketbolā labi zināmu spēlētāju.

Blūms noslēdza basketbolista karjeru pirms pagājušās sezonas.

Kopš tā laika strādā "VEF Rīga" organizācijā kā padomes priekšsēdētājs.

Latvijas izlases kapteinis valstsvienības sastāvā piedalījies sešos Eiropas čempionātos.

Kopā laukumā viņš izgāja 170 spēlēs.

 

Svētdien daudzviet līs

 

Svētdiena būs mākoņaina, vietām skaidrosies.

Naktī daudzviet lietus, vietām Vidzemē – stiprs.

Iespējams arī pērkona negaiss.

Dienā īslaicīgs lietus gaidāms valsts rietumu un centrālajā daļā.

Atsevišķos rajonos veidosies migla, dūmaka.

Naktī vēl mērens rietumu, dienvidrietumu vējš, dienā lēns vējš.

Gaisa temperatūra naktī 6…10, piekrastē par dažiem grādiem siltāks.

Dienā 13…16 grādu.

Rīgā – mainīgs mākoņu daudzums, bez nokrišņiem.

Rietumu vējš 2-7 m/s.

Gaisa temperatūra naktī ap +10°, dienā +14…+16grādu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti