Ziņas vieglajā valodā 17. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 17. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 17. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Paaugstināta gatavība neatliekamajā palīdzībā

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests turpmāk strādās paaugstinātas gatavības režīmā.

Tas saistīts ar strauji augošo Covid-19 gadījumu skaitu.

Dienests vēl stingrāk vērtēs izsaukumus, lai laikā paspētu pie cilvēkiem, kuru dzīvība ir apdraudēta.

Pašlaik diennaktī mediķi dodas ap 1000 izsaukumos.

Taču lielākā daļa no tiem nav saistīta ar dzīvības glābšanu.

 

333 Covid-19 inficētie slimnīcās

Covid-19 pacientu skaits slimnīcās pieaudzis līdz 333.

No tiem 35 ir smaga slimības gaita.

Aizvadītajā diennaktī trīs pacienti miruši.

Atklāti vēl 533 jauni Covid-19 gadījumi.

Starp tiem lielākā daļa – 426 – nebija vakcinēti, bet 107 bija vakcinēti.

14 dienu kumulatīvais saslimšanas rādītājs pieaudzis līdz 307,1 uz 100 000 iedzīvotāju.

 

Trešā pote

Veselības ministrija uzskata, ka pagaidām cilvēkiem nav nepieciešama trešā pote pret Covid-19.

Par to ministrija informēs valdību.

Ir jāsagaida zinātnieku viedoklis.

Patlaban galvenais ir sapotēt nevakcinētos, lai novērstu smagus slimības gadījumus un glābtu vairāk dzīvību.

Tā uzskata Veselības ministrijā.

 

Skolotājiem slodze liela, alga maza

Latvijā skolotājiem ir liela slodze, viņi strādā daudz, bet saņem maz.

Skolotāju algas Latvijā ir vienas no zemākajām Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas valstīs.

Organizācija mudina veidot lielākas klases.

Tas ļautu palielināt skolotāju algas.

 

Sola palīdzēt armijas mācību nobiedētajam bērnam

Armija sola palīdzēt ģimenei, kuras bērnu pamatīgi nobiedēja šaušana Rīgas centrā mācību „Namejs” laikā.

Armija arī palīdzēs ģimenei atrisināt jautājumu par internetā ievietoto video.

Ģimene uzskata, ka ir pārkāptas tiesības uz personas datu aizsardzību.

Cilvēks, kurš video uzņēma un ievietoja internetā, ar ģimeni nerunā.

 

Tiesā skata Austrijas kūrorta lietu

Austrijas tiesa sāk izskatīt lietu par koronavīrusa izplatīšanos 2020.gada martā no Išglas slēpošanas kūrorta uz citiem Eiropas reģioniem.

Vīrusa upuru radinieki vaino varasiestādes par novēlotu rīcību.

Kāda sieviete, kuras vīrs nomira, apgalvo, ka viņas vīrs bija spiests būt kopā ar citiem slimiem tūristiem.

Ģimene pieprasa no valdības aptuveni 100 000 eiro kompensāciju.

 

Vēlēšanas Krievijā

Krievijā notiek balsošana Valsts domes vēlēšanās.

Tā turpināsies trīs dienas.

Pirmo reizi Krievijā notiek arī balsošana internetā.

Spēcīgākie opozīcijas kandidāti vēlēšanās nevar piedalīties.

Varas iestādes arī aktīvi vēršas pret medijiem un opozīciju.

Opozīcija aicina balsot par jebkuru partiju.

Tas mazinātu atbalstu valdošajai partijai "Vienotā Krievija" .

 

Olimpiāde ies secen

Latvijas labākais biatlonists Andrejs Rastorgujevs nevarēs piedalīties Pekinas olimpiskajās spēlēs.

Rastorgujevs sodīts par antidopinga noteikumu pārkāpšanu.

Viņam anulēti sasniegtie rezultāti.

Rastorgujevs zaudēs arī Eiropas čempiona titulu.

Latvijas biatlonists sodu var pārsūdzēt.

 

Laika ziņas

Sestdien Latvijā gaidāms sauss, pārsvarā saulains, vēss un vējains laiks.

Ziemeļaustrumu vējš 4-9 metri sekundē, brāzmās 15-17 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 2..10 grādi, vietām austrumos salna 0..-1 grāds. Dienā 9..13 grādi.

Rīgā brāzmains ziemeļaustrumu vējš.

Gaisa temperatūra naktī 5..7 grādi, dienā 12..13.

Laika tips otrais – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti