Ziņas vieglajā valodā 17. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 17. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 17.oktobrīLatvijas Radio

 

 

No sestdienas stingrāki Covid-19 ierobežojumi

No sestdienas, 17. oktobra, noteikti stingrāki ierobežojumi, lai mazinātu vīrusa Covid-19 izplatīšanos.

Tie attiecas arī uz privātiem pasākumiem.

Tajos telpās kopā drīkstēs būt 30, bet ārpus telpām – 300 cilvēki.

Pasākumi varēs notikt līdz pusnaktij.

Savukārt, ēdot ārpus mājas, pie galdiņiem drīkstēs atrasties ne vairāk par četrām personām.

Attālināti notiks nodarbības interešu un profesionālās ievirzes izglītības programmās, kā arī amatiermākslas kolektīviem.

Drīkstēs būt klātienes nodarbības, ja tās notiks individuāli.

Vēl no sestdienas iekštelpās nedrīkst notikt sporta grupu nodarbības.

Aizvadītajā diennaktī reģistrēti 188 Covid-19 gadījumi

Pagājušajā diennaktī reģistrēts līdz šim lielākais jauno Covid-19 gadījumu skaits – 188.

Tas tā ir otro dienu pēc kārtas.

Viena persona mirusi. Tā bija vecuma grupā no 60 līdz 65 gadiem.

Pēdējās diennakts laikā veikti vairāk kā 5300 Covid-19 testi. Tas ir viens no lielākajiem diennaktī veikto testu skaitiem.

Slimnīcā nokļuvuši 11 pacienti.

Nedēļas laikā saslimstības gadījumu skaits īpaši pieaudzis 50–64 gadus vecu iedzīvotāju vidū.

Lietuvā aizvadītajā diennaktī reģistrēti 228 Covid slimnieki.

Viens miris.

Igaunijā reģistrēti 36 jauni koronavīrusa saslimšanas gadījumi.

Rīgas restorānu nedēļa – izdzīvošanas jautājums

Rīgā notiek restorānu nedēļa.

Tajā piedalās vairāk nekā 40 Rīgas restorāni.

Īpašnieki saka, ka vairums viesu ir vietējie.

Rīgas restorānu nedēļa šoruden tās dalībniekiem esot izdzīvošanas jautājums.

Sāk parakstu vākšanu par valsts finansējumu krūts vēža pacientēm

Portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana par valsts finansējumu krūts vēža pacientēm.

Latvijā netiek finansēta krūšu atjaunošanas operācija sievietēm, kuras uzvarējušas vēzi, bet ir zaudējušas vienu vai abas krūtis.

Citur pasaulē valsts tādas operācijas apmaksā.

Jaunzēlandē parlamenta vēlēšanās uzvarējuši leiboristi

Jaunzēlandē sestdien notika parlamenta vēlēšanas.

Tur uzvarēja pie varas esošie leiboristi.

Vēl sestdien Jaunzēlandē notikuši arī divi referendumi.

Par marihuānas un eitanāzijas legalizāciju.

To rezultātus paziņos oktobra beigās.

Jaunzēlandes premjerministre Džasinda Ārderna sagaida vēlēšanu rezultātus (17.10.2020)

Atzīmē Starptautisko nabadzības izskaušanas dienu

Sestdien, 17. oktobrī, pasaulē atzīmē Starptautisko nabadzības izskaušanas dienu.

Pirmo reizi vairāku desmitu gadu laikā nabadzībā nonākušo cilvēku skaits palielinās.

Visvairāk nabadzības riskam ir pakļautas sievietes.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti