Ziņas vieglajā valodā 17. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 17. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 17. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Nepilsoņa statusu jaundzimušiem bērniem vairs nepiešķirs

No nākamā gada Latvijā dzimušiem bērniem vairs nepiešķirs nepilsoņa statusu.

Tā nolēma deputāti.

No nākamā gada visi Latvijā dzimušie bērni būs Latvijas pilsoņi, ja viņu vecāki nebūs izlēmuši citādi.

Šādu kārtību ierosināja kādreizējais Latvijas prezidents Raimonds Vējonis.

 

Gorkšu atstādina no Futbola federācijas prezidenta amata

No amata atcelts Latvijas Futbola federācijas prezidents Kaspars Gorkšs.

Federācijas biedri Gorkšu no amata mēģināja atcelt vairākas reizes.

Līdz šim tas nebija izdevies.

Gorkšu par Futbola federācijas prezidentu ievēlēja pagājušajā gadā.

Iepriekšējais Futbola federācijas prezidents bija Guntis Indriksons.

 

Panākts jauns «Brexit» vienošanās variants

Lielbritānijas un Eiropas Savienības politiķi vienojušies par jauniem noteikumiem, kā Lielbritānija izstāsies no Eiropas Savienības.

Par to ziņo Eiropas Komisijas prezidents Žans Klods Junkers un Lielbritānijas premjerministrs Boriss Džonsons.

Sestdien par šo vienošanos spriedīs Lielbritānijas parlaments.

Lielbritānijai paredzēts izstāties no Eiropas Savienības 31.oktobrī.

 

Vides aktīvisti mēģina bloķēt Londonas vilcienu satiksmi

Šodien Lielbritānijas galvaspilsētā Londonā protestējoši cilvēki mēģināja apstādināt vilcienu satiksmi.

Divi cilvēki bija uzkāpuši uz vilcienu jumtiem.

Vēl kāds cilvēks bija pie vilciena pielīmējies.

Cilvēki šādā veidā pauda savu nepatiku, ka politiķi nedomā par dabas saudzēšanu.

 

"Zaļo karotīti" un "Bordo karotīti" atpazīst vairāk cilvēku 

Aizvien vairāk cilvēku Latvijā zina, kas ir „Zaļā karotīte” un „Bordo karotīte”.

Par to liecina aptaujas dati.

Uzlīmes ar uzrakstiem "Zaļā karotīte" un „Bordo karotīte” tiek līmētas uz produktu iepakojuma.

„Zaļā karotīte” nozīmē, ka produkts ir ražots un audzēts Latvijā.

Bet „Bordo karotīte” nozīmē, ka produkts ir ļoti kvalitatīvs un nav mākslīgi pārveidots.

 

Nacionālajai enciklopēdijai "Latvija" aprit gads 

Aprit gads Nacionālajai enciklopēdijai "Latvija".

Šajā viena gada dzimšanas dienā Latvijas Radio darbinieki uzdāvināja daļu enciklopēdijas šķirkļu ierakstu audio formātā.

Tas nozīmē, ka šo enciklopēdiju var ne tikai lasīt, bet arī noklausīties.

Tagad enciklopēdiju var lietot arī cilvēki ar redzes traucējumiem un citām lasīšanas grūtībām.

Visi enciklopēdijas audio ieraksti atrodas Latvijas Neredzīgo bibliotēkā.

Drīz enciklopēdiju varēs noklausīties arī internetā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti