Ziņas vieglajā valodā 17. maijā

Ziņas vieglajā valodā 17. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 17. maijāĢirts Auzāns

    Valsts ieņēmumu dienesta vadītāja negaidīti pazeminājusi amatā civildienesta ekspertu

    Valsts ieņēmumu dienesta jeb VID ģenerāldirektore Ieva Jaunzeme negaidīti pārcēlusi zemākā amatā civildienesta ekspertu Māri Knoku.

    Tā vēsta TV3 raidījums "Nekā personīga".

    Līdz šim Knoks izskatīja sūdzības pret VID ierēdņiem un izmeklēja disciplinārlietas.

    Tagad viņš iecelts Nodokļu un muitas policijas izmeklētāja amatā.

    VID vadītāja Jaunzeme apgalvo, ka tas notiek plašas pārkārtošanas dēļ.

    Knoks esot tikai viens no 700 ierēdņiem, ko pārceļ citā amatā.

    Knokam esot nepieciešami jauni izaicinājumi.

    Pats Knoks uzskata, ka tā ir slēpta atriebība par to, ka viņš veica dienesta izmeklēšanas pret augstām VID amatpersonām.

    Pēc Knoka vadītām izmeklēšanām darbu zaudēja daudzi augsti ierēdņi.

    Mēneša sākumā pazudušais bezpilota lidaparāts ir atrasts mežā Garkalnes novadā

    Mēneša sākumā pazudušais drons jeb bezpilota lidaparāts ir atrasts mežā Garkalnes novadā.

    Tas bija ieķēries koka zaros.

    Drons otrajā maijā mēģināja sasniegt lidojuma ilguma rekordu, bet zaudēja sakarus ar kontrolieriem uz zemes.

    Pazudušā drona dēļ uz laiku slēdza lidostas “Rīga” gaisa telpu.

    Tagad eksperti analizēs no drona datu nesējiem iegūto informāciju par to, kā notika lidojums.

    Aizvadītajā diennaktī slimība Covid-19 Latvijā atklāta vēl 11 cilvēkiem

    Aizvadītajā diennaktī bīstamā slimība Covid-19 Latvijā atklāta vēl 11 cilvēkiem.

    Pavisam pārbaudīti 1028 cilvēki.

    Tā liecina Slimību profilakses un kontroles centra informācija.

    No 11 saslimušajiem 6 mitinās Rīgas patversmes Sieviešu nodaļā Eiženijas ielā.

    Aizvadītajā diennaktī slimnīcā ievietots viens ar Covid-19 saslimušais.

    Patlaban slimnīcās ārstējas pavisam 24 ar Covid-19 saslimušie.

    Igaunija šonakt tieši pusnaktī izbeigs ārkārtējo situāciju

    Igaunija šonakt tieši pusnaktī izbeigs ārkārtējo situāciju un to vairs nepagarinās.

    Tā videouzrunā tautai paziņoja Igaunijas premjerministrs Jiri Ratass.

    Viņš teica, ka tas nenozīmē tūlītēju atgriešanos pie iepriekš ierastās dzīves.

    Premjers aicināja cilvēkus arī turpmāk būt atbildīgiem.

    Ratass sacīja, ka ierobežojumu atcelšana notiks pakāpeniski.

    Veselības nozarē ārkārtas stāvoklis turpināsies arī pēc tam, kad pārējie ierobežojumi būs beigušies.

    Nākamajā nedēļā sāks atgriezties daļa līdz šim pārtraukto norišu

    Latvijā ar lielu piesardzību un daudziem ierobežojumiem nākamajā nedēļā sāks atgriezties daļa līdz šim pārtraukto norišu.

    Pirmos lidojumus atsāks nacionālā lidsabiedrība “airBaltic”.

    Durvis pamazām vērs dažādas kultūras iestādes un notiks maza mēroga pasākumi.

    Aviokompānija “airBaltic” pavēstīja, ka pirmdien atsāks tiešos lidojumus no Rīgas uz Tallinu, Viļņu, Frankfurti un Oslo.

    Pasažieriem jārēķinās, ka lidojumos būs jāvalkā sejas aizsargmaska.

    Ar paaugstinātu temperatūru lidmašīnā nelaidīs.

    Jaunnedēļ durvis vērs dažādas kultūras iestādes.

    Tās ievēros dažādus piesardzības pasākumus.

    Vairāki teātri paziņoja, ka atsāks klātienes darbu pie jauniestudējumiem.

    Arī vairāki pasākumu rīkotāji plāno koncertus nelielam cilvēku skaitam.

    Rīt vietām līs

    Naktī Latvijā mainīgs mākoņu daudzums.

    Lielākajā daļā valsts gaidāms īslaicīgs lietus.

    Nakts pirmajā pusē vietām līs stipri, iespējams arī pērkona negaiss.

    Rietumu puses vējš 3-8 m/s, dažviet krasas brāzmas līdz 15 m/s.

    Gaisa temperatūra: +2…+5 grādi, piekrastē +5…+8 grādi.

    Rīt dienā mainīgs mākoņu daudzums.

    Austrumos īslaicīgs lietus, arī pērkona negaiss.

    Rietumu puses vējš 4-9 m/s, austrumos brāzmās līdz 17 m/s.

    Gaisa temperatūra: +8…+13 grādi.

    Rīgā mainīgs mākoņu daudzums.

    Naktī īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss.

    Rietumu puses vējš 4-8 m/s.

    Gaisa temperatūra: naktī ap +5 grādiem, rīt dienā +11…+12 grādi.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti