Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 17. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 17. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 17. jūlijāPārsla Saktiņa

Divi karognesēji Tokijā

Tokijas olimpisko spēļu atklāšanas ceremonijā katrai valstij būs divi karognesēji - sieviete un vīrietis.

Līdz šim karogu nesa viens sportists.

Tagad nolemts ievērot dzimuma līdztiesības principu un ieviest jaunu tradīciju.

Latvijas karogu nesīs 3pret3 basketbola komandas kapteinis Agnis Čavars un tenisiste Aļona Ostapenko.

Pirmais Covid-19 gadījums olimpiskajā ciematā

Tokijas olimpisko spēļu olimpiskajā ciematā atklāts pirmais koronavīrusa gadījums.

Japānas mediji ziņo, ka inficētā persona ir no ārvalstīm.

Japānas galvaspilsēta Tokija vīrusa dēļ joprojām atrodas ārkārtas stāvoklī, jo pieaug jaunu Covid-19 gadījumu skaits.

Olimpiskās spēles atklās piektdien, un Japānā cilvēki satraucas par iespējamo infekcijas izplatīšanos.

Plūdu radītais posts

Plūdos samirkušas apģērbu veikala preces Vācijas rietumos 16. jūlijā.

Vācijā un Beļģijā turpina meklēt izdzīvojušos plašajos plūdos.

Vairākus simtus cilvēku uzskata par pazudušiem.

Glābēji atrod arvien vairāk noslīkušos.

Plūdus izraisīja spēcīgās lietavas. Šodien plūdi mazinās.

Cilvēki atgriežas savās mājās, taču daudziem māju vairs nav, jo tās ir sabrukušas.

Lipīgais delta variants

Eiropas valstīs izplatās Covid-19 lipīgais delta variants.

Arvien vairāk valstu pastiprina ierobežojumus.

Spānijā vairākos reģionos atjaunota komandantstunda.

Francija visiem ieceļotājiem no Lielbritānijas, Spānijas, Portugāles, Kipras, Grieķijas un Nīderlandes pieprasīs Covid-19 testu.

Latvijā atklāj vēl 39 Covid-19 gadījumus

Latvijā reģistrēti vēl 39 jauni Covid-19 gadījumi un viens nāves gadījums.

No gandrīz 9 tūkstošiem 900 testiem pozitīvi bija 0,4%.

Saslimstības divu nedēļu kumulatīvais rādītājs samazinājies līdz 27,8.

Slimnīcās ārstējas 63 vīrusa slimnieki, tostarp 14 pacientiem slimības gaita ir smaga.

Ugunsbīstamība mežos

Latvijas mežos ir augsta ugunsbīstamība.

Tas nozīmē, ka ātri var izcelties ugunsgrēks.

Cilvēkiem jābūt ļoti uzmanīgiem!

"Vasaras gadatirgus" Rundālē

"Vasaras gadatirgus" apmeklētāji.

Rundālē šodien notika "Vasaras gadatirgus".

Tas notika pils Franču dārzā.

Lai gan laiks bija tveicīgs un karsts, apmeklētāju bija daudz.

Cilvēkiem bija iespēja nopirkt amatnieku gatavotas lietas un dažādus augu stādus.

Cilvēki uz Rundāli bija atbraukuši arī no tālākām Latvijas vietām.

Cēsis svin

Cēsīs svin pilsētas 815. dzimšanas dienu.

Šodien pilsētā notiek dažādi koncerti, tirdziņi un sporta sacensības.

Rīt Cēsu pils dārzā paredzēts svētku pikniks.

Būs arī dažādas sportiskas aktivitātes.

Piemēram, Vienības laukumā būs iespēja slēpot.

Laika ziņas

Svētdien Latvijā vēl būs karsts laiks, bet no pirmdienas būs vēsāks.

Nakts uz svētdienu būs vēsāka nekā iepriekšējās naktis - gaisa temperatūra no +12 grādiem vietām Kurzemē un Vidzemē līdz +20 grādiem dažviet Latgalē un piekrastē.

Naktī būs lēns vējš un bezvējš, vietām Latgalē un Sēlijā gaidāms stiprs lietus un pērkona negaiss.

Dienā sauli tikai brīžiem aizsegs mākoņi, vietām īslaicīgi līs un gaidāms pērkona negaiss.

Rietumu vējš brāzmās pastiprināsies līdz 8-13 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra +26..+30 grādi, piekrastē vietām līdz +24 grādiem.

Laiks Rīgā

Rīgā rīt pēcpusdienā īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss.

Naktī lēns vējš 2-5 m/s, dienā rietumu vējš 3-7 m/s, negaisa laikā brāzmains.

Gaisa temperatūra naktī +17…+19°, dienā +28…+30°. Laika tips 3. – nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt