Ziņas vieglajā valodā 17. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 17. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 17. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Lems par Rīgas domes atlaišanu

Saeima jau šonedēļ lems par Rīgas domes atlaišanu.

To ir atbalstījusi lielākā daļa ministru.

Pret balsoja labklājības ministre Ramona Petraviča un iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens no KPV LV.

Ja Saeima lems atlaist Rīgas domi, ārkārtas vēlēšanas notiks divus mēnešus pēc šī lēmuma.

Visticamāk, tas būs martā.

Rīgas domes vadība uzskata, ka atlaišana ir nepamatota.

 

Ventspils brīvostu pārņems valsts AS "Ventas osta"

Valdība veidos jaunu valsts akciju sabiedrību "Ventas osta".

Tā valsts cer samazināt ASV sankciju ietekmi.

„Ventas osta” pārvaldīs un apsaimniekos Ventspils ostu.

Mērķis ir nepieļaut Ventspils ostas darbības pārtraukšanu.

Valsts arī cer, ka tas mazāk ietekmēs Latvijas ekonomiku un tranzīta jomu.

 

Rīgā tiekas Baltijas valstu prezidenti

Rīgā tikās visu trīs Baltijas valstu prezidenti.

Viņi runāja par to, ka vēlas laikus pabeigt dzelzceļa projektu "Rail Baltica".

Tā šodien pēc tikšanās ar Lietuvas un Igaunijas kolēģiem Gitanu Nausēdu un Kersti Kaljulaidu sacīja Latvijas prezidents Egils Levits.

Igaunijas prezidente Kaljulaida tikšanās laikā runāja arī par drošības jautājumiem.

 

Uz vienu dienu slēgs kādu Rīgas centra ielu

Nākamgad reizi mēnesī slēgs kādu Rīgas centra ielu.

Tas notiks katra mēneša pirmajā sestdienā.

Pirmo reizi šāds eksperiments notiks 4. janvārī.

Tad privātā auto satiksmei slēgs Tērbatas ielu posmā no Elizabetes līdz Stabu ielai.

Šādi eksperimenti notiks vairākus mēnešus.

Plānots vērot iedzīvotāju reakciju uz šādām izmaiņām.

Par šādu plānu Rīgas dome vienojās ar Rīgas centra attīstības biedrību.

 

Mediķu arodbiedrībā nav vienprātības

Mediķu arodbiedrībā nav vienprātības par to, vai ir nepieciešams streiks.

Par to runā, jo mediķu algām atvēlētā nauda nav tik liela, kā paredz likums.

Arodbiedrības vadītājs Valdis Keris uzskata, ka tas radīs neērtības pacientiem.

Streiku atbalsta Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta un Stradiņa slimnīcas arodbiedrības.

Mediķi vienojās rīkot informatīvo kampaņu.

Tajā iedzīvotājus mudinās iesaistīties parakstu vākšanā par Saeimas atlaišanu.

 

Sākas labdarības maratons „Dod pieci”

Atklāja labdarības maratonu „Dod pieci”.

Tā ir Latvijas sabiedrisko mediju rīkota akcija.

Šogad „Dod pieci” laikā vāks naudu neārstējami slimu cilvēku atbalstam.

Pusdienlaikā trīs Pieci.lv dīdžejus Tomu Grēviņu, Magnusu Eriņu un Martu Grigali ieslēdza stikla studijā.

Tā atrodas Rīgā, Doma laukumā.

Viņi vairāk nekā 150 stundas tiešraidē atskaņos tikai par ziedojumiem izvēlētas dziesmas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti