Liepājā notiek dievkalpojumi

Svētās Annas draudzē Liepājā slepeni notiek dievkalpojumi klātienē.
To noskaidroja Latvijas Radio žurnālists.
Dievkalpojumi notiek Liepājas Svētās Annas baznīcā.
Tos gan nesauc par dievkalpojumiem, bet lūgšanām.
Uz tām it kā nejauši sanāk cilvēki.
Klātienes dievkalpojumos piedalījies arī Liepājas domes vadītājs.
Ārkārtas situācijā masu pasākumi ir aizliegti.
Policija pārbauda notikušo.
Ārsti atsāks pieņemt pacientus
No nākamās nedēļas Latvijā varēs vairāk tikt pie ārstiem.
Tā nolēma veselības ministre Ilze Viņķele no partijas „Attīstībai/Par”.
Gan mediķiem, gan pacientiem būs ļoti jārūpējas par drošību, lai nesaslimtu ar koronavīrusu.
No nākamās nedēļas atsāksies pārbaudes uz krūts vēzi.
Ar ārsta nosūtījumu varēs pārbaudīt arī sirdi, tikt uz rentgenu un citiem izmeklējumiem.
88 cilvēki izveseļojas no Covid-19
No Covid-19 Latvijā ir izveseļojušies 88 cilvēki.
Cilvēku uzskata par veselu, ja koronavīrusu analīzēs neredz divas reizes.
Tos sauc par Covid-19 kontroltestiem.
Ja vīruss neparādās analīzēs divas reizes, šāds cilvēks vīrusu vairs nepārnēsā un nevar aplipināt citus.
Pēc izveseļošanās no Covid-19 ikdienas gaitās cilvēks drīkst doties tikai ar ārsta atļauju.
16. aprīlī Latvijā veica pusotru tūkstoti analīžu uz Covid-19.
Atklāja septiņus jaunus inficēšanās gadījumus.
Lielākā daļa saslimušo ir Rīgā.
Pieaug bezdarbs
Latvijā pieaug bez darba palikušo cilvēku skaits.
Bezdarbnieka pabalstam ļoti daudz cilvēku piesakās kopš aprīļa sākuma.
Tā ziņo Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra.
Aprīļa pirmajā pusē aģentūra saņēma 10 000 iesniegumu par bezdarbnieka pabalstu.
Dienā apmēram 800 cilvēku piesakās bezdarbnieka pabalstam.
Tas ir saistīts ar ārkārtējo situāciju Latvijā koronavīrusa izplatības dēļ.
Ļoti daudz cilvēku zaudējuši darbu viesnīcās un tūrisma jomā.
Ķīna paziņo par lielāku Covid-19 upuru skaitu
Ķīnas pilsēta Uhaņa ir pārskatījusi savus datus par Covid-19.
Mirušo skaits Uhaņā esot divreiz lielāks, nekā ziņoja līdz šim.
Uhaņu uzskata par pilsētu, no kuras koronavīruss sāka izplatīties.
Dati mainījās dažādu iemeslu dēļ.
Jaunu informāciju sniedza slimnīcas.
Daudzi cilvēki arī esot nomiruši mājās.
Šos cilvēkus iepriekš datos neieskaitīja.
Ķīnas sākotnējos datus par koronavīrusu jau iepriekš apšaubīja daudzas valstis.
Darbu atsāks "Volvo" rūpnīca
Nākamnedēļ atsāks darboties Zviedrijas automašīnu rūpnīca „Volvo”.
Tā pieder ķīniešu uzņēmējiem.
„Volvo” mašīnas atsāks ražot Zviedrijā un Beļģijā.
Šobrīd rūpnīcas nedarbojas koronavīrusa izplatības apturēšanai noteikto ierobežojumu dēļ.
Maija vidū „Volvo” mašīnu ražošanu plāno atsākt arī Amerikā, rūpnīcā Dienvidkarolīnā.