Ziņas vieglajā valodā 16. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 16. martā.

Ziņas vieglajā valodā 16. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

16. marta pasākumi bez starpgadījumiem

16. marta pasākumi Rīgā pagājuši bez starpgadījumiem.

Leģionāru atceres gājienā piedalījās aptuveni 1000 cilvēku.

Viņi nesa Baltijas valstu karogus, ziedus un dziedāja karavīru dziesmas.

Gājiena pretinieki aiz barjerām turēja rokās plakātus, uz kuriem bija rakstīts „Viņi cīnījās Ādolfa Hitlera pusē” un „Waffen SS ir noziedzīga organizācija”.

Starp atsevišķiem pasākuma dalībniekiem brīžam izcēlās arī skaļāka vārdu apmaiņa, tomēr policija šo pasākumu uzskata par mierīgi pavadītu.

 

Piemin arī Lestenē

Leģionārus pieminēja arī Lestenē.

Svētbrīdī Lestenes baznīcā un brāļu kapos sapulcējās vairāki simti cilvēku.

Lestenes brāļu kapos pārapbedīti vairāk nekā tūkstoš karavīru.

No Vācijas leģionā iesauktajiem vairāk nekā 100 tūkstošiem okupētās Latvijas iedzīvotāju kaujās krita 70 tūkstoši.

 

"Dzelteno vestu" protests Parīzē pāraug vardarbībā

Francijā arī atkal notiek "Dzelteno vestu" protesti.

Parīzē tie pārauga vardarbībā. Parīzē izdemolēti un aplaupīti vairāki veikali.

Policija ar asaru gāzi un ūdens metēju izklīdināja protestētājus, kas būvēja barikādes Elizejas lauku tuvumā.

"Dzelteno vestu" protesta akcijas notiek jau 18. sestdienu pēc kārtas.

Šī sestdiena pasludināta par "ultimātu" prezidentam Emanuelam Makronam.

 

 

Jaunzēlandes slaktiņa sarīkotājs tiesā

Jaunzēlandes slaktiņa sarīkotājs, kurš uzbruka divām musulmaņu mošejām un nogalināja 49 cilvēkus, stājās tiesa priekšā.

Bet Jaunzēlandes valdība sola padarīt stingrākus ieroču likumus.

Patlaban jebkurš 16-gadīgs pusaudzis Jaunzēlandē var saņemt ieroča lietošanas atļauju.

Jaunzēlandes policija nenēsā šaujamieročus.

 

Tramps liedz atcelt ārkārtas stāvokli

ASV prezidents Donalds Tramps uzlicis veto Kongresa lēmumam, kas atceļ ārkārtas stāvokli uz robežas ar Meksiku.

Veto nozīmē, ka lēmums nevar stāties spēkā.

Veto kādam lēmumam Tramps kopš stāšanās amatā 2017. gadā vēl nebija izmantojis.

Ārkārtas stāvokli Tramps izsludināja, lai dabūtu naudu žoga būvniecībai uz Meksikas robežas.

 

Latvijas kērlingistes zaudē spēlē pret Vāciju

Latvijas sieviešu kērlinga izlase Dānijā ar zaudējumu iesāka pasaules čempionātu.

Latvijas komanda pirmajā mačā ar 5-10 piekāpās Vācijai.

Pusdeviņos vakarā pēc Latvijas laika vēl ieplānota cīņa ar olimpisko čempioni Zviedriju. Svētdien Latvija spēkosies ar Kanādu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti