Diviem ministriem būs jāpamet valdība
Diviem ministriem būs jāpamet valdība.
Iekšlietu ministre Marija Golubeva atkāpās no amata.
Viņa saka, ka negrib apdraudēt valsts drošību ar nestabilu valdību.
Golubeva atgriezīsies darbā Saeimā.
Ministres demisiju prasīja Nacionālā apvienība.
Premjers partijai pārmet šantāžu.
Viņš pieprasa atkāpties kādam no Nacionālās apvienības ministriem.
Piedāvā mainīt ekonomikas ministru – Jāni Vitenbergu.
Zviedrija sekos Somijas piemēram un pieteiksies NATO
Arī Zviedrija sekos Somijas piemēram un pieteiksies NATO.
Tā paziņoja Zviedrijas premjere Magdalēna Andešsone.
To atbalsta Zviedrijas parlamenta vairākums.
Premjere uzskata, ka uzņemšana NATO nebūs ilgāka par gadu.
Viņa sagaida visu 30 dalībvalstu vienbalsīgu atbalstu Zviedrijas dalībai.
Krievijas prezidentam nepatīk šāds Somijas un Zviedrijas lēmums.
Viņš saka, ka tas nav drauds Krievijai, bet tā var atbildēt uz to.
Smagākās kaujas joprojām notiek Ukrainas dienvidaustrumos
Krievijas karaspēks 82. dienu turpina iebrukumu Ukrainā.
Krievijas raķetes uzbrukumā atpūtas bāzei Odesas apgabalā nogalināti vismaz četri cilvēki, arī bērns.
Smagākās kaujas joprojām notiek Ukrainas dienvidaustrumos.
Ukrainas spēki atspieduši Krievijas karaspēku no valsts otrās lielākās pilsētas Harkivas un tās tuvējiem rajoniem.
Ātrā ēdināšanas uzņēmuma “McDonald’s” vairs nebūs Krievijā
Krievijā vairs nebūs ātrā ēdināšanas uzņēmuma “McDonald’s”.
850 restorāni Krievijā jau iepriekš slēgti, bet tagad uzņēmums sāk pārdot biznesu.
Krieviju pametušas daudzas kompānijas, jo ir pret Krievijas agresiju Ukrainā.
“McDonald’s” Krievijā strādāja vairāk nekā 30 gadu.
Tas bija viens no pirmajiem Rietumu uzņēmumiem Krievijā.
Ukrainas bēgļu skaits Latvijā tuvojas 29 tūkstošiem
Ukrainas bēgļu skaits Latvijā tuvojas 29 tūkstošiem.
Vairāk nekā 23 tūkstošiem ir izsniegta atļauja arī strādāt.
Aptuveni trešajai daļai ir vajadzīga palīdzība izmitināšanai.
Pārējie dzīvesvietu atrod paši vai arī apmetas pie draugiem un radiem.
Pērn ēnu ekonomika Latvijā palielinājās
Pērn ēnu ekonomika Latvijā palielinājās.
Tā pārsniedz ceturto daļu no visa Latvijas iekšzemes kopprodukta.
Tas nozīmē, ka valsts nodokļos nesaņēma 2,7 miljardus eiro.
Gadu no gada to visvairāk ietekmē aplokšņu algas.
Joprojām visbiežāk neoficiāli algas maksā būvniecībā.
Pasi un ID karti tagad 27 Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes nodaļās atkal var nokārtot bez pieraksta
Pasi un ID karti tagad 27 Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes nodaļās atkal var nokārtot bez pieraksta, klātienē.
Lai noformētu uzturēšanās atļauju, iepriekš jāpierakstās.
E-pakalpojumu vietnei "inbox.lv" uzbruka hakeri
E-pakalpojumu vietnei "inbox.lv" uzbruka hakeri.
Cert.lv pieļauj saistību ar Krievijas atbalstīto grupējumu "Killnet".
Krievijas interneta huligāni pēdējās nedēļās uzbrukuši vairākām Latvijas interneta vietnēm.
Latvijas hokejisti uzvar norvēģus
Latvijas hokeja izlasei šodien bija pirmā uzvara pasaules čempionātā.
Latvijas izlase bija pārāka par Norvēģijas izlasi ar 3:2.
Līdz ar to Latvijai saglabājas izredzes iekļūt ceturtdaļfinālā.
Vārtus pirmajā trešdaļā guva Rodrigo Ābols.
Otrajā periodā vārti Nikolajam Jelisejevam un Robertam Bukartam.
Laika ziņas
Naktī valsts austrumu daļā, dienā vietām arī citviet īslaicīgi līs.
Lēnu rietumu, ziemeļrietumu vēju nomainīs mērens vējš, kas dienā vietām būs brāzmains.
Gaisa temperatūra naktī 0…5 grādi, piekrastē nedaudz siltāks, taču daudzviet arī zāles virskārtā salna līdz -1 grādam.
Dienā 9…12 grādu.
Rīgā no rīta un dienā īslaicīgi līs.
Pūtīs mērens, bet brāzmains rietumu, ziemeļrietumu vējš.
Gaisa temperatūra naktī 6…8 grādi, dienā ap +10 grādiem.