Ziņas vieglajā valodā 16. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 9 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 16. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 16. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Covid-19 sertifikātu varēs uzrādīt arī kopā ar autovadītāja, studenta vai pensionāra apliecību

Turpmāk Covid-19 sertifikātu drīkstēs uzrādīt kopā ar autovadītāja, skolēna, studenta vai pensionāra apliecību.

Tā nolēma Saeima.

Līdz šim kopā ar Covid-19 sertifikātu bija jāuzrāda pase vai ID karte.

Jaunie noteikumi stāsies spēkā, kad tos izsludinās Valsts prezidents.

 

Saeima noraida opozīcijas prasīto iekšlietu ministres Golubevas demisiju

Iekšlietu ministre Marija Golubeva ("Attīstībai/Par!") turpinās darbu.

Daļa Saeimas opozīcijas deputātu pieprasīja izteikt ministrei neuzticību.

Taču deputātu vairākums ministri atbalstīja, un viņa saglabā amatu.

Opozīcijas deputāti iekšlietu ministres Golubevas demisiju prasīja saistībā ar Saeimas deputāta Alda Gobzema aizturēšanu par neatļautu sapulču rīkošanu.

 

Pret Covid-19 sāk vakcinēt bērnus no 5 līdz 11 gadiem

No šodienas pret Covid-19 sāk vakcinēt bērnus no 5 līdz 11 gadiem.

Taču lielākoties vakcinācija vēl nenotika.

Ārsti vēlas saprast, kāda būs vecāku atsaucība.

Vispirms ārsti izveidos sarakstus ar tiem, kuri vēlas vakcinēties.

Vecāki pagaidām ir piesardzīgi par mazu bērnu vakcināciju pret Covid-19.

Taču ir arī vecāki, kuri satraucas par Covid-19 izplatību un nevilcināsies ar bērnu vakcināciju.

Šodien vakcinēja bērnus Bērnu slimnīcā.

 

Latvijā apstiprināti vēl 934 Covid-19 inficēšanās gadījumi

Vakar Covid-19 atklāja vēl 934 cilvēkiem.

Mazliet mazāk nekā puse no viņiem ir vakcinēti.

Slimnīcās ārstējas 523 Covid-19 pacienti, 95 ir smaga slimības gaita.

Vakar miruši 11 inficēti cilvēki.

Viens no viņiem bija vakcinēts.

Saslimstības rādītājs atkal pārsniedzis 500 gadījumu skaitu un ir 505,1 uz 100 000 iedzīvotāju.

Visaugstākā saslimstība patlaban ir Gulbenes, Salaspils un Ventspils novadā.

 

ES valstu līderi pieļauj jaunus ceļošanas ierobežojumus

Eiropas Savienības (ES) dalībvalstu līderi pieļauj jaunus ceļošanas ierobežojumus, lai ierobežotu Covid-19 omikrona paveida izplatīšanos.

Patlaban jāpanāk vienošanās par ceļošanai derīgu Covid-19 sertifikātu termiņu.

Eiropas Komisija par to ziņos 21. decembrī.

Lēmums attieksies uz sertifikāta termiņu tieši ceļošanai.

 

Francija omikrona dēļ aizliedz nebūtisku ceļošanu no Lielbritānijas

Francija omikrona dēļ aizliedz nebūtisku ceļošanu uz un no Lielbritānijas.

Aizliegums attiecas gan uz vakcinētiem, gan nevakcinētiem cilvēkiem.

Francijas valdība paziņoja, ka cilvēki nevar ceļot tūrisma vai profesionālu iemeslu dēļ.

Francijas valdība grib palēninātu omikrona nokļūšanu valstī un pēc iespējas vairāk cilvēkus vakcinēt ar trešo poti.

 

Francijā ir aptuveni 110 000 viltotu Covid-19 sertifikātu

Francijā ir aptuveni 110 000 viltotu Covid-19 sertifikātu.

Policija atklājusi, ka krāpšanā iesaistīti arī medicīnas darbinieki.

Policija aizturējusi aptuveni 100 cilvēkus.

Viņiem draud līdz pieciem gadiem cietumā.

Francijā Covid-19 sertifikāts jāuzrāda, lai varētu izmantot sabiedrisko transportu, iekļūt restorānos un kultūras pasākumos.

 

Jēkabpils apkārtnē sākušas applūst palienes

Daugavā lejpus Jēkabpils izveidojies vižņu sastrēgums, tāpēc sāk applūst zemākās palienes.

Patlaban satraukties par plūdiem nevajag.

Tā uzskata Jēkabpils novada vadītāji.

Situācija var mainīties, ja upe atkal strauji aizsals un pēc tam atkal būs atkusnis.

Cilvēkiem jābūt uzmanīgiem.

Nevajag tuvoties applūstošajām palienēm un kāpt uz sasalušajiem ledus vižņiem.

 

Latvijā rīt pārbaudīs trauksmes sirēnas 

Rīt ugunsdzēsības un glābšanas dienests visā Latvijā pārbaudīs trauksmes sirēnas.

Sirēnas iedarbinās uz trim minūtēm.

Trauksmes sirēnas rīt visā Latvijā skanēs no plkst.10 līdz plkst.10.20.

Iedzīvotājiem nav jāuztraucas, jo tā ir kārtējā sirēnu pārbaude.

 

Laika ziņas

Latvijas austrumos naktī un dienā pa laikam gaidāms lietus un slapjš sniegs.

Ziemeļrietumu vējš 4-8 metri sekundē, naktī un dienas pirmajā pusē piekrastē brāzmās līdz 15 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī -1…4 grādi, jūras piekrastē 5…6 grādi. Dienā 1…6 grādi.

 

Rīgā bez būtiskiem nokrišņiem.

Ziemeļrietumu, rietumu vējš 5-10 metri sekundē, naktī un dienas pirmajā pusē brāzmās līdz 15-16 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī un dienā 3…4 grādi.

Laika tips 2. - labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti