Ziņas vieglajā valodā 16. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 16. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 16. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Rekordliela saslimstība ar Covid-19

Latvijā trešdien, 16.decembrī, rekordliels jauno Covid-19 gadījumu skaits.

Saslimšanu atklāja vairāk nekā tūkstotim cilvēku.

25 Covid-19 pacienti miruši.

Kopumā pārbaudīja nepilnus desmit tūkstošus cilvēku.

Jaunākie dati apliecina, ka ir vajadzīgi stingrāki ierobežojumi.

Par to pārliecināts ir Valsts prezidents un Ministru prezidents.

Par jauniem ierobežojumiem lems ceturtdien, 17.decembrī.

Valsts prezidents uzsver, ka tiem jābūt skaidriem un saprotamiem.

 

Covid-19 izplatās Daugavpils pansionātā

Daugavpils pansionāts, 2020.gada decembris
Daugavpils pansionāts, 2020.gada decembris

Daugavpils pansionātā Covid-19 atklāja nu jau pusei klientu.

Pārbaudīja visus klientus un darbiniekus.

Saslimšanu apstiprināja 168 klientiem un darbiniekiem.

Daugavpils pilsētas dome izmeklēs šo gadījumu.

Skaidros, vai tā nav nolaidība, ka slimība izplatās tik strauji.

Pansionāta vadītājs pirmdien atkāpās no amata.

Pagaidu vadītāja saka, ka šobrīd dara visu, lai slimība neizplatītos tālāk.

 

Uzdod pastiprināt drošību pansionātos

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš saka, ka nekavējoties jāpastiprina epidemioloģiskās prasības aprūpes namos.

Viņš pārliecināts, ka visu šo centru darbinieki un klienti ir regulāri jāpārbauda.

Tas tāpēc, lai pēc iespējas ātrāk atklātu jaunos saslimušos un neveidotos slimības uzliesmojumi.

 

Mainīs atbalstu biogāzes stacijām

Ekonomikas ministrija plāno izmaiņas atbalsta maksājumiem biogāzes stacijām.

Lauksaimnieku biogāzes stacijas bažījas par bankrotu šī iemesla dēļ .

Godprātīgi saimnieki krāpnieku dēļ tā var nonākt ķīlnieka lomā.

Tām var nākties atmaksāt valstij ļoti lielu summu.

Biogāzes ražotāji palīdz mazināt negatīvo ietekmi uz vidi.

Ekonomikas ministrija aicina nozari uz dialogu.

 

Drūma Covid-19 statistika Lietuvā

Aizvien drūmāka Covid-19 statistika ir kaimiņvalstī Lietuvā.

Tur vienā dienā atklāto gadījumu skaits atkal sasniedzis jaunu rekordu.

Saslimšanu atklāja nepilniem trīs ar pus tūkstošiem cilvēku.

No vīrusa izraisītām komplikācijām 44 cilvēki miruši.

Igaunijā vēl 590 jaunu gadījumu un reģistrēti vēl trīs nāves gadījumi.

 

Turpina "Brexit" sarunas

Tuvākās dienas būs izšķirošas Eiropas Savienības un Lielbritānijas sarunās.

Abas puses ilgstoši nevar vienoties par tirdzniecību pēc 31.decembra.

Tad beigsies pārejas periods pēc tam, kad Lielbritānija izstājās no Eiropas Savienības.

Joprojām vislielākās domstarpības ir par zvejošanas tiesībām.

Tas var kļūt par iemeslu, kādēļ puses nevienosies.

 

Turcija kritizē ASV sankcijas

Turcijas prezidents kritizē ASV sankcijas pret Turciju.

ASV sankcijas noteica šonedēļ.

Tā sodīja Ankaru par lēmumu iegādāties Krievijā ražotu pretgaisa aizsardzības sistēmu.

ASV un citas NATO dalībvalstis iebilst pret Turcijas militārajiem iepirkumiem.

 

Oficiāli piešķir Saharova balvu

Baltkrievijas demokrātiskās opozīcijas pārstāvji oficiāli saņēma Saharova balvu.

Tā ir Eiropas Savienības cilvēktiesību balva.

Svinīgā ceremonija notika Eiropas Parlamenta ēkā Briselē.

Baltkrievijas opozīcijas līdere, saņemot balvu, bija pārliecināta, ka izdosies uzvarēt autoritārā līdera Aleksandra Lukašenko režīmu.

Protesti pret Lukašenko režīmu Baltkrievijā nerimstas kopš prezidenta vēlēšanām, kas notika augustā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti