Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 16. augustā

Ziņas vieglajā valodā 16. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 16. augustāDace Simanoviča

 

 

Aiztur vēl divus cilvēkus par viltus vakcināciju pret Covid-19

Policija atklāja vēl vienu vietu Rīgā, kur notika viltus vakcinācija pret Covid-19.

Aizturēja divus cilvēkus.

Viena aizturētā bija mediķe, viņu apcietināja.

Policija sadarbojas ar citām iestādēm un turpina izmeklēšanu.

Pēc līdzīga gadījuma iepriekš policija lūdza atsaukties iesaistītos.

To darot, ir iespēja tikt pie mazāka soda vai to atcelt.

Pieteicās vairāki cilvēki, kuri atzinās, ka ieguvuši viltotu vakcinācijas apliecinājumu.

Mācībām klātienē varētu prasīt valkāt sejas maskas

Otrdien, 17. augustā, valdība lems par klātienes mācībām skolās.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") pirmdien, 16. augustā, pieļāva, ka visās skolās mācības būs klātienē.

Tomēr nosacījums būs nevakcinētiem skolēniem reizi nedēļā veikt Covid-19 testu un lietot sejas aizsargmaskas.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš

Par trešdaļu palielinās Covid-19 slimnieku skaits

Aizvadītajā nedēļā par trešdaļu palielinājās jaunatklāto Covid-19 gadījumu skaits.

Vidēji dienā atklāja 100 jaunu gadījumu.

Lielākā daļa saslimušo nebija vakcinēti.

Aizvadītajā diennaktī atklāja 49 jaunus Covid-19 gadījumus, divi slimnieki miruši.

Lielāko daļu no šiem gadījumiem atklāja Rīgā un Mārupes novadā.

No cilvēkiem ar invaliditāti nodarbināta tikai ceturtā daļa

No vairāk nekā 190 tūkstošiem pilngadīgu cilvēku ar invaliditāti Latvijā, profesionāli nodarbināti ir nedaudz vairāk par ceturto daļu.

Tas ir ievērojami mazāk nekā vidēji Eiropas Savienībā.

Speciālisti saka, ka šos cilvēkus darba tirgū nepietiekami novērtē.

Situācija tomēr lēnām, bet uzlabojas.

Ar vides pieejamību gan nesokas tik labi.

Studentiem no daudzbērnu ģimenēm plāno 160 eiro stipendiju

Studējošajiem jauniešiem no daudzbērnu ģimenēm plāno piešķirt ikmēneša stipendiju.

Tie būs 160 eiro.

Iecere vēl otrdien, 17. augustā, jāatbalsta valdībai.

Pieteikties stipendijai varēs portālā "Latvija.lv".

Koalīcija: jāpalīdz afgāņiem, kuri palīdzējuši mūsu karavīriem 

Koalīcija uzskata, ka jāatbalsta afgāņi, kuri palīdzēja Latvijas karavīriem, kad viņi bija misijā šajā valstī.

Kopā ar partneriem NATO apzinās šos cilvēkus.

Viņiem varētu piedāvāt patvērumu Latvijā vai citu palīdzību.

ĀM strādā pie Latvijas valstspiederīgās evakuācijas no Kabulas

Ārlietu ministrija strādā pie vienas Latvijas valsts piederīgās evakuācijas no Kabulas.

Viņa strādāja Afganistānā kādā Eiropas Savienības projektā.

Cilvēki cenšas pamest Afganistānu

Tūkstošiem cilvēku cenšas pamest grupējuma “Taliban” kontrolēto Afganistānu.

Tas izraisīja pamatīgu paniku Kabulas lidostā.

Komerciālie reisi Kabulā gan ir atcelti.

Visasāko kritiku par notiekošo joprojām turpina saņemt Amerikas Savienotās Valstis.

Tikmēr Lielbritānija un Vācija saka, ka līdzatbildīga ir visa starptautiskā sabiedrība.

Irāna šajā situācijā saredz iespēju turpmākām miera sarunām.

Malaizijas premjers atkāpjas no amata

Malaizijas premjers atkāpies no amata.

Šajā amatā viņš nostrādāja tikai 17 mēnešus.

Viņš atkāpās, jo parlamentā zaudēja vairākumu un sabiedrība, kā arī Malaizijas karalis valdību kritizēja par amatpersonu reakciju uz pandēmiju.

Malaizijas premjerministrs Muhjidins Jasins
Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt