Ziņas vieglajā valodā 16. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 16. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 16. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Saeima atbalsta ilgāku ārkārtējo situāciju

Saeimas sēde 16.04.2020.
Saeimas sēde 16.04.2020.

Ārkārtējā situācija Latvijā turpināsies līdz 12.maijam.

Šo valdības lēmumu apstiprināja Saeimas deputāti.

Ārkārtas situācijā ir atcelti visi pasākumi klātienē.

Lai nesaslimtu, citiem cilvēkiem nedrīkst iet tuvāk par diviem metriem.

Uz veikalu jāiet pēc iespējas retāk.

Bieži jāmazgā rokas.

 

9 jauni Covid-19 slimnieki

Pagājušajā diennaktī Latvijā Covid-19 testus veica gandrīz pusotram tūkstotim cilvēku.

Infekciju apstiprināja deviņiem.

Līdz šim Latvijā ar koronavīrusu inficējušies 675 cilvēki.

Pēdējā diennaktī trīs jauni saslimušie reģistrēti Rīgā.

Babītes novadā atklāja vienu jaunu saslimušo.

Ozolnieku novadā – divus saslimušos.

 

Rīgas domi vēlēs 29.augustā

Rīgas domes ārkārtas vēlēšanas notiks 29.augustā.

Tā šodien nolēma Saeima.

Deputāti Rīgas domes vēlēšanu datumu pārceļ jau otro reizi.

Sākotnēji vēlēšanas plānoja 25.aprīlī. Pēc tam tās atlika uz 6.jūniju.

Taču Rīgas domes vēlēšanas tātad plānotas 29.augustā.

 

Kritizē Trampu par Pasaules Veselības organizācijas neatbalstīšanu

Daudzu pasaules valstu vadītāji kritizē ASV prezidenta Donalda Trampa lēmumu vairāk nedot naudu Pasaules Veselības organizācijai.

Šī organizācija pirmā brīdināja par koronavīrusa draudiem pasaulē.

Tramps uzskata, ka Pasaules Veselības organizācija slikti strādā.

Tā esot nepareizi novērtējusi Covid-19 Ķīnā, no kurienes vīruss sāka izplatīties.

Tramps arī uzskata, ka Pasaules veselības organizācija visus apziņo pārāk lēni.

 

Maskava pārceļ 9.maija pasākumus

Covid-19 izplatības dēļ pārcels 9.maija masu pasākumus Maskavā.

Tā paziņoja Krievijas prezidents Vladimirs Putins.

Parāde Maskavas Sarkanajā laukumā notiks vēlāk šajā gadā.

Koronavīrusa izplatības dēļ Krievija nepaspēs kārtīgi svētkiem sagatavoties, norādīja Putins.

 

Japānā izsludina ārkārtas situāciju

Visā Japānā izsludināta ārkārtas situācija.

Iepriekš īpašu piesardzību pret koronavīrusu vajadzēja ievērot tikai daļā Japānas.

Par to kritizēja Japānas premjerministru Šinzo Abi.

Viņš nedomājot par Japānas iedzīvotājiem, bet tikai par Japānas ekonomiku un Tokijas Olimpiskajām spēlēm.

 

Noslēdzas konkurss par cilvēkiem ar īpašām vajadzībām

Noslēdzies konkurss par cilvēkiem ar funkcionālajiem un garīgajiem traucējumiem "Viena diena manā mūžā".

Šo konkursu rīkoja Labklājības ministrija.

Vidusskolēniem konkursā bija jāiesūta savi stāsti par cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.

Konkursā uzvarēja jaunieši no Valmieras – Sanija Jansone, Roberts Briediņš un Kaspars Rozītis.

Viņu darbs stāstīja par nedzirdīgu puisi Raivi, viņa ikdienu un interesēm.

Ilga darba rezultātā viņš izkopa spēju runāt.

Automašīnas vadīšana, dejas, sportošana - to visu spēj īstenot arī nedzirdīgs cilvēks. Vienalga, ko par to domā citi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti