Ziņas vieglajā valodā 15.septembrī

Ziņas vieglajā valodā 15. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 15.septembrīTālis Eipurs

 

 

Ieceļotājiem samazina pašizolācijas termiņu līdz 10 dienām

Ieceļotājiem Latvijā no ārzemēm būs jāpavada mazāk laika pašizolācijā.

Tā nolēma valdība.

Šobrīd pēc ieceļošanas Latvijā cilvēkam pašizolācijā ir jāpavada divas nedēļas.

Tātad divas nedēļas nedrīkst satikties ar citiem cilvēkiem.

Turpmāk pašizolācijā būs jāpavada desmit dienu.

Jaunajiem noteikumiem būs vairāki izņēmumi.

Kopumā pašizolācija cilvēkiem jāievēro pēc ieceļošanas Latvijā no lielākās daļas valstu.

Pašizolācija nav jāievēro pēc ieceļošanas no Lietuvas, Somijas, Lihtenšteinas, Kipras un Vatikāna.

Latvijā aizvadītajā diennaktī – pieci jauni Covid-19 gadījumi

Latvijā aizvadītajā diennaktī atklāja piecus jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19.

Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.

Trīs saslimšanas gadījumus atklāja Jūrmalā, vienu Rīgā un vienu Olainē.

Četri no saslimušajiem inficējās ārzemēs – Ukrainā un Krievijā.

Bet viens cilvēks koronavīrusu ieguva no cita Covid-19 slimnieka.

Amatpersonas: Sabiedrisko mediju ēkas iecere ir sasteigta

Iecere par kopīgu Latvijas Televīzijas un Latvijas Radio ēku ir sasteigta.

To atzīst amatpersonas.

Taču šobrīd ir svarīgi pieteikties uz Eiropas Savienības naudu.

Jaunu ēku sabiedriskajiem medijiem vēlas mediju uzraudzības padome.

Ja Eiropas naudai nepieteiksies tagad, pēc tam var nākties ilgi gaidīt.

Tā uzsver padomē.

Latvijas Radio grib vispirms skaidru plānu par radio un televīzijas apvienošanu.

Pēc tam varot būt sarunas par telpām.

Latvijas Televīziju steiga neuztrauc.

Galvenais, lai uzbūvē modernas telpas.

Navaļnijs atgriezīsies Krievijā

Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs atgriezīsies Krievijā.

To apstiprina viņa preses sekretāre.

Šobrīd Navaļnijs pēc saindēšanas ar spēcīgu indi ārstējas Berlīnes klīnikā.

Navaļniju ievietoja slimnīcā pirms nepilna mēneša.

Divarpus nedēļas viņš pavadīja komā jeb dziļā bezsamaņas stāvoklī.

Pirmdien Navaļniju atslēdza no mākslīgās elpināšanas aparāta.

Aleksandrs Navaļnijs Berlīnes slimnīcā kopā ar ģimeni. 2020. gada 15. septembris.

ES neatzīst Lukašenko par leģitīmo Baltkrievijas prezidentu

Eiropas Savienība (ES) neuzskata Aleksandru Lukašenko par likumīgi ievēlētu Baltkrievijas prezidentu.

Tā norāda Eiropas Savienības ārlietu pārstāvis Žuzeps Borels.

Eiropas Savienība uzskata 9. augustā notikušās Baltkrievijas prezidenta vēlēšanas par viltotām.

Kopš vēlēšanām Baltkrievijā notiek plaši iedzīvotāju protesti.

Drošībnieki ir aizturējuši vairāk nekā 7500 protestu dalībnieku.

Ir ziņas arī par 500 spīdzināšanas gadījumiem.

Vācijā pieņems vēl 1500 bēgļu no Grieķijas

Vācija pieņems vēl 1500 cilvēku no bēgļu nometnēm Grieķijas salās.

Tā vēsta Vācijas prese.

Grieķijas Lesbas salā esošajā Morijas nometnē izcēlās plaši ugunsgrēki.

Pajumti zaudēja apmēram 12 000 cilvēku, tostarp 4000 bērnu.

Vācija no Grieķijas bēgļu nometnes vairāk vēlas pieņemt ģimenes ar bērniem.

Tīna Graudiņa (pa kreisi) un Anastasija Kravčenoka Eiropas čempionāta pludmales volejbolā izlozē

Kravčenoka/Graudiņa titula aizstāvēšanu Jūrmalā sāk ar panākumu

Latvijas pludmales volejbolistes Anastasija Kravčenoka un Tīna Graudiņa Eiropas meistarsacīkstes Jūrmalā sākušas ar uzvaru.

Viņas divos setos droši uzvarēja Somijas volejbolistes Rīku Lehtonenu un Nīnu Ahtiainenu.

Trešdien, 16. septembrī, Latvijas sportistes par uzvaru savā apakšgrupā cīnīsies ar pāri no Krievijas.

Trīs pārējie Latvijas dāmu dueti savās pirmajās spēlēs piedzīvoja zaudējumus.

Pasaules čempionāts bobslejā un skeletonā notiks Altenbergā

Nākamā gada pasaules čempionāts bobslejā un skeletonā notiks Vācijas pilsētā Altenbergā.

Tā ziņo Starptautiskā Bobsleja un skeletona federācija.

Lielākā daļa bobslejistu un skeletonistu dzīvo Eiropā.

Covid-19 izplatīšanās pasaulē nav beigusies, un Vācijā viņiem vajadzētu pavadīt īsāku laiku pašizolācijā.

Tā skaidro federācija.

Iepriekš sacensības plānoja nākamā gada februārī ASV pilsētā Leikplesidā.

Tur pasaules čempionāts bobslejā un skeletonā varētu notikt pēc pieciem gadiem (2025. gadā).

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti