Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 15.februārī

Ziņas vieglajā valodā 15.februārī

 

Ziņas vieglajā valodā 15.februārīPārsla Saktiņa

Rīgas centrā dzīvojamā mājā parādās plaisas

Rīgā Ģertrūdes ielā 63 no mājas evakuēti cilvēki.
Ēkā paradījušās plaisas.
Rīgas pilsētas būvvalde uzskata, ka ēka ir bīstama.
Mājas iedzīvotājus izmitina viesnīcā.
Teritorija ap māju ir ierobežota.
Otrdien, 16. februārī, apsekos blakus esošo būvlaukumu.
Aizdomas ir, ka plaisas radušās no pāļu dzīšanas.

Izmaksās vienreizējo pabalstu - 500 eiro par katru bērnu
 

Ģimenes ar bērniem par katru bērnu saņems 500 eiro vienreizēju pabalstu.
Tā nolēma valdības partijas.
Valstij tas izmaksās aptuveni 180 miljonus eiro.
Ekonomisti uzskata, ka ir pareizi krīzes situācijā atbalstīt ģimenes.

Sociālajos centros aktīvāk vakcinēsies pret Covid-19

Vakcinācija sociālās aprūpes centros kļūs aktīvāka, sola atbildīgie dienesti.
Svētdien, 14. februārī, pirmo poti saņēma tikai viens cilvēks.
Iemesls tam ir problēmas vakcīnu piegādē.

Latvijā atklāj 278 jaunus Covid-19  gadījumus

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 278 jauni Covid-19 gadījumi un 17 cilvēki miruši.
Uz slimnīcām aizvesti 52 Covid-19 pacienti.
Slimnīcās patlaban kopumā ārstējas 939 šādi slimnieki, 88 ir smaga slimības gaita.

Saslimstība ar Covid-19  Latvijā nedaudz mazinās

Saslimstība ar Covid 19 Latvijā pagājušajā nedēļā nedaudz samazinājās.
Samazinājies arī stacionēto pacientu.
Samazinājums novērots gandrīz visos reģionos.
Tikai Kurzemē un Pierīgā saslimstība nedaudz palielinājās.

Igaunijā atkal pieaug saslimstība ar Covid-19

Igaunijā saslimstība pēdējā laikā palielinās, bet Lietuvā samazinās.
Svētdien, 14. februārī, Igaunijā atklāti vēl 412 jauni Covid-19 gadījumi, miruši seši cilvēki.
Lietuvā Covid-19 apstiprināts vēl 203 cilvēkiem, bet miruši astoņi.

Eksministram Pūcem KNAB piemēro 400 eiro sodu

Juris Pūce

Bijušajam vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministram Jurim Pūcem jāmaksā 400 eiro soda nauda par nelikumīgu Rīgas Satiksmes autostāvvietas caurlaides izmantošanu.
Sods piemērots arī tiem Rīgas domes darbiniekiem, kas Pūcem šo caurlaidi bija sagādājuši.
Pūce toreiz atkāpās no ministra amata, jo meloja sabiedrībai par caurlaidi.

Grieķijā nedēļa sākusies ar snigšanu un aukstumu

Grieķijā šī nedēļa sākusies ar pamatīgu sniegu, stipru vēju un aukstumu.
Sniegs uz īsu laiku noklāja arī Atēnu Akropoli.
Grieķijas ziemeļos naktī gaisa temperatūra noslīdēja līdz -15 grādiem.
Apledojuma un sniega dēļ slēdza autoceļus. Pārtraukta arī prāmju kustība.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt