Ziņas vieglajā valodā 15.decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 15.decembrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 15.decembrī
00:00 / 02:47
Lejuplādēt

 

Nacionālo apvienību turpinās vadīt Dzintars

Par Nacionālās apvienības vadītāju sestdien, 15.decembrī, atkārtoti ievēlēja Raivi Dzintaru.
Viņš bija vienīgais kandidāts uz Nacionālās apvienības vadītāja amatu.

Plāno jaunās sarunas par Krievijas gāzes piegādi ES valstīm

Krievijas, Ukrainas un Eiropas Savienības amatpersonas plāno jaunas sarunas par gāzes piegādāšanu Eiropas valstīm.
Iespējams, tikšanās notiks janvārī.
Pašlaik ir spēkā līgums par Krievijas gāzes piegādi Eiropai caur Ukrainu.
Taču šis līgums pēc gada beigsies.
Vasarā Krievijas prezidents Vladimirs Putins apsolīja, ka gāzes piegādes caur Ukrainu turpināsies.

 Vācijas dzelzceļš vienojas ar arodbiedrību par algu celšanu

Vācijas dzelzceļa darbiniekiem būs lielākas algas.
Par to vienojās Vācijas dzelzceļnieku arodbiedrība un uzņēmums „Deutsche Bahn”. Šonedēļ notika liels Vācijas dzelzceļa darbinieku streiks.
Tā dēļ ievērojami kavējās vilcieni.
Dzelzceļa darbinieku algas Vācijā divu gadu laikā palielinās par sešiem procentiem.

Francijā pirms protestiem aiztur vairākus cilvēkus

Parīzē pirms sestdienas, 15.decembra, protestiem policija aizturēja vairāk nekā divdesmit cilvēku.
Francijā jau ilgāk nekā mēnesi notiek nekārtības.
Cilvēkiem nepatīk Francijas prezidenta Emanuela Makrona valdīšana.
Sestdien par kārtību Parīzē rūpējas astoņi tūkstoši policistu.
Policisti dežurē ap dzelzceļa stacijām un pie Elizejas laukiem.

Pasts aicina nekavēties ar Ziemassvētku apsveikumu nosūtīšanu

Uzņēmums "Latvijas pasts" aicina cilvēkus izsūtīt apsveikuma vēstules Ziemassvētkos.
Šis ir pēdējais laiks, ja vēstules jāsūta uz ārzemēm.
Pēdējā diena pirms Ziemassvētkiem, kad var saņemt pasta sūtījumus, ir 21.decembris. Ziemassvētkos pasta nodaļas būs ciet.

 Notika Ziemassvētku pasākumi latviešiem ārvalstīs

Sestdien, 15.decembrī, notika vairāki Ziemassvētku pasākumi latviešiem ārvalstīs.
ASV pilsētā Bostonā notika Bostonas latviešu skolas eglīte.

Sestdien notika arī svētku tirdziņš Dānijā.
Tāpat sestdien notika Ziemassvētku eglīte ar dziesmām un teātra spēlēšanu Vācijas pilsētā Minsterē

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti