Ziņas vieglajā valodā 15. maijā

Ziņas vieglajā valodā 15. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 15.maijāAgnese Vasermane

    Atvērtas robežas ar Igauniju un Lietuvu

    No šodienas ir atvērtas robežas Latvijas, Lietuvas un Igaunijas starpā. Latvijas, Lietuvas un Igaunijas iedzīvotāji var brīvi ceļot starp visām trim Baltijas valstīm.

    Ceļotājiem gan jāatceras, ka katrā Baltijas valstī Covid-19 dēļ ir noteikti dažādi ierobežojumi.

    Ceļot nedrīkst, ja pēdējo divu nedēļu laikā cilvēks ir bijis ārzemēs. Nedrīkst ceļot arī ar apstiprinātu Covid-19 diagnozi vai esot pašizolācijā pēc kontaktēšanās ar koronavīrusa slimnieku.

    "airBaltic" atsāks lidojumus uz Amsterdamu, Kopenhāgenu un Oslo

    Lidsabiedrība "airBaltic" pēc visu atļauju saņemšanas nākampirmdien atsāks lidojumus no Tallinas uz Amsterdamu, Kopenhāgenu un Oslo.

    Vēl pēc nedēļas "airBaltic” lidos arī uz Viļņu. "airBaltic” ir gatava lidot arī no Rīgas lidostas. Taču vēl jāsagaida atļauja.

    Rīgas domei nevajadzētu līdzdarboties uzņēmumā "Rīgas namu pārvaldnieks”.

    Rīgas domei nevajadzētu līdzdarboties uzņēmumā "Rīgas namu pārvaldnieks”. Tā norāda kompānija "Ernst&Young”. Šī kompānija vērtēja uzņēmuma darbību.

    "Rīgas namu pārvaldnieka” organizētos māju apsaimniekošanas darbus varētu darīt arī citi uzņēmēji. Tai nav obligāti jābūt Rīgas domei.

    "Rīgas namu pārvaldnieks” šobrīd apsaimnieko 4200 mājas Rīgā.

    Covid-19 atklāts 8 cilvēkiem

    Vakar Covid-19 Latvijā atklāja astoņiem cilvēkiem. Veica vairāk nekā divtūkstoš testu. Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.

    Slimnīcā ievietoja piecus jaunus pacientus. Šobrīd slimnīcā ārstējas 28 cilvēki.

    No Covid-19 Latvijā ir izveseļojušās vairāk nekā divas trešdaļas saslimušo.

    Policija kontrolēs deguna un mutes aizsegu lietošanu

    Policija sāk kontrolēt deguna un mutes aizsegu lietošanu Rīgas sabiedriskajā transportā. Policisti strādā kopā ar kontrolieriem. Ja cilvēkam sejas aizsargmaskas nav, policisti vienreizlietojamu masku iedod. Taču masku skaits ir ierobežots.

    Katru pārkāpumu policija izvērtē atsevišķi. Par aizsargmaskas nelietošanu iespējams arī naudas sods.

    Covid-19 atklāta pasaulē lielākajā bēgļu nometnē

    Saslimšana ar Covid-19 atklāta pasaulē lielākajā bēgļu nometnē. Šī nometne atrodas Bangladešā. Nometnē mīt aptuveni miljons cilvēku, pārsvarā no Mjanmas.

    Bēgļi nometnē dzīvo ļoti šauri. Viņiem nav brīvi pieejams tīrs dzeramais ūdens. Tas rada bažas par strauju slimību izplatību.

    Šonedēļ Covid-19 atklāja vienam bēglim nometnē un kādam vietējam iedzīvotājam. Nometnē nepietiek ārstu, aizsardzības līdzekļu un telpu slimnieku apkopšanai.

    Atkāpsies Pasaules Tirdzniecības organizācijas vadītājs

    No amata atkāpsies Pasaules Tirdzniecības organizācijas vadītājs Roberto Azevedo. Šo savu lēmumu viņš paziņoja šodien. Pēdējā darba diena Tirdzniecības organizācijas vadītāja amatā Azevedo būs 31.augustā.

    Viņa atkāpšanās iemesls esot personisks un saistīts ar ģimeni.

    Pasaules Tirdzniecības organizācija nosaka tirdzniecības noteikumus organizācijas dalībvalstīs. Tā izstrādā un uzrauga tirdzniecības līgumus.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti