Ziņas vieglajā valodā 15. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 15. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Aizdomas par cilvēku paverdzināšanu

Aizturēti 8 cilvēki aizdomās, ka viņi piespieduši strādāt cilvēkus biedrībā «Neatkarība Balt».

Biedrības trīs atkarību profilakses centros vairākus gadus piespiesti strādāt no narkotikām un alkohola atkarīgi cilvēki.

Viņiem piedāvāja saņemt atkarību profilakses programmu.

Tās vietā cilvēkus iesaistīja smagā un ilgstošā piespiedu darbā lauksaimniecībā un mežu izstrādē.

Strādniekiem par darbu neko nemaksāja.

Lielāko daļu nopelnītās naudas organizētās grupas dalībnieki sadalīja savā starpā.

 

Vienojas par sodu "Tīrīgas" lietā

Rīgas domes ārkārtas sēdē nolemts salīgt mieru ar Konkurences padomi "Tīrīgas" lietā.

Dome piekrita samaksāt pusmiljona eiro sodu.

Sākotnēji paredzētais soda apmērs bija vairāk nekā seši miljoni eiro.

 

Arodbiedrība: Obligāta vakcinācija šķels

Valdības lēmums atsevišķās nozarēs strādājošajiem noteikt obligātu vakcināciju pret Covid-19 dalīs sabiedrību.

Tā uzskata skolotāju arodbiedrība.

Arodbiedrībā arī norāda, ka daudzi izvēlēsies pamest darbu.

Latvijas Veselības un sociālās aprūpes darbinieku arodbiedrības priekšsēdētājs Valdis Keris ir satraukts tieši par valdības noteikto atbildību.

No vienas puses, tas varot nomierināt tos darbiniekus, kas ir satraukti par vakcīnu drošumu.

Taču, no otras puses, nav pateikts, kā šī atbildība izpaudīsies.

 

Latvijā 37 jauni Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā konstatēti 37 inficēšanās ar Covid-19 gadījumi.

Reģistrēts arī viens ar šo slimību saistīts nāves gadījums.

Veikti nedaudz vairāk nekā 6600 testi. Pozitīvi bijuši 0,6%.

Saslimstības ar Covid-19 divu nedēļu kumulatīvais rādītājs pēdējās diennakts laikā samazinājies līdz 28,6 gadījumiem uz 100 000 iedzīvotāju.

Latvijas slimnīcās aizvadītajā diennaktī ievietoti astoņi Covid-19 pacienti. Bet 11 pacienti no slimnīcām izrakstīti.

Kopējais Covid-19 pacientu skaits slimnīcās ir sarucis līdz 65. No tiem 13 pacienti ir ar smagu slimības gaitu.

Tātad smagā stāvoklī esošo pacientu skaits kopš aizvakardienas ir pieaudzis līdz 20%.

 

Covid-19 izplatās Lietuvā un Igaunijā

Lietuvā ar jauno koronavīrusu inficējušies vēl 102 cilvēki. Viens saslimušais miris.

Igaunijā vēl 64 Covid-19 gadījumi. Mirušo no bīstamās slimības nav.

 

Vācijā plūdos 45 bojāgājušie

Plūdu straume aiznesa automašīnas un sagrāva mājas
Plūdu straume aiznesa automašīnas un sagrāva mājas

Vismaz 45 cilvēki gājuši bojā plūdos Vācijā.

Vairāki cilvēki joprojām skaitās bez vēsts pazuduši. Tā ziņo policija.

Tās ir spēcīgajās lietus gāzēs, kas piemeklējušas Rietumeiropu.

Ziņas par četriem bojāgājušajiem saņemtas arī no Beļģijas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti