Trūkst pierādījumu Krievijas karaspēka atvilkšanai no Ukrainas robežas
Pagaidām nav pierādījumu tam, ka Krievija ir sākusi atvilkt savus spēkus no Ukrainas pierobežas.
To saka gan ASV un NATO, gan Ukrainas vadība un militārie eksperti.
Pati Krievija saka, ka daļa karaspēka sāk atgriezties savās bāzēs, jo uzdevums ir izpildīts.
Satraukums ir arī par Krievijas Valsts domes aicinājumu atzīt Ukrainas austrumos pašpasludināto tā dēvēto Luhanskas un Doneckas „tautas republiku” neatkarību.
Ukraina piedzīvo kiberuzbrukumu
Noticis kiberuzbrukums Ukrainas ministrijām un bankām.
Ukrainas varasiestādes saka, ka uzbrukums saistīts ar Krieviju.
Šīs nav pirmā reize šogad, kad šāds kiberuzbrukums notiek.
Atcels daļu Covid-19 ierobežojumu
Latvijā no marta veikalos neprasīs Covid-19 sertifikātu.
Tāpat atvērs slēgtās nozares un atcels darba laika ierobežojumus.
Tā lēma valdība.
Publiskos un privātos pasākumos varēs piedalīties vairāk cilvēku.
Vairs neierobežos cilvēku skaitu amatieru aktivitātēs, sportā, izglītībā, arī pie galdiņiem ēdināšanā.
Atsevišķiem pakalpojumiem gan vēl vajadzēs uzrādīt sertifikātu.
Bērniem pakalpojumu saņemšanai vai dalībai pasākumos sertifikātu nevajadzēs.
Testēšana skolās gan saglabāsies.
Tāpat līdz aprīlim atlika ieceri par Covid-19 sertifikāta derīguma termiņu.
Neizslēdz, ka no tā varētu atteikties pavisam.
Viņķelei celta apsūdzība
Par bezdarbību vakcīnu iepirkšanā prokuratūra cēlusi apsūdzību bijušajai veselības ministrei Ilzei Viņķelei.
To Latvijas Televīzijai neoficiāli apstiprināja vairāki avoti.
Pirms diviem gadiem Latvija iegādājās krietni mazāk vakcīnu, nekā bija pieejams.
Līdz ar to kavējās vakcinācijas process.
Samazinās Covid-19 pacientu skaits slimnīcās
Ir samazinājies Covid-19 pacientu skaits slimnīcās – tas sasniedz nepilnus 1200.
Covid-19 kā pamatdiagnoze ir nedaudz vairāk nekā pusei.
Jauno Covid-19 gadījumu skaits aizvadītajā diennaktī pārsniedza 11 tūkstošus, 12 inficētie miruši.
Pieļauj, ka jauns Covid-19 vilnis būs rudenī
Infektologs Uga Dumpis pieļauj, ka rudenī, visticamāk, būs jauns Covid-19 vilnis.
Senioriem un citiem riska grupā rudenī, iespējams, vajadzēs vēl vienu vakcīnas devu.
Satversmei 100 gadi
Otrdiena, 15. februāris, ir Latvijas valsts pamatlikuma – Satversmes – pieņemšanas 100. gadadiena.
Kopš stājās spēkā Satversme, labojumi tajā izdarīti 15 reizes, taču būtiski papildinājumi tikai divreiz.
Ziloņi varētu neatgriezties Rīgas zoodārzā
Ziloņi Rīgas Nacionālajā zooloģiskajā dārzā varētu neatgriezties.
2003. gadā Āzijas ziloņus aizveda uz Nīderlandi.
Tika solīts, ka tie atgriezīsies, kad būs piemērota mītne.
Pasaules un Eiropas prasības ir augstas, tāpēc tik mazam zooloģiskajam dārzam tas var prasīt pārāk daudz resursu.
Ekonomiski izdevīgāki ir degunradži.
Latvijas hokeja izlase zaudē Dānijai
Latvijas hokeja izlase Pekinas olimpiskajās spēlēs zaudēja Dānijai ar 2:3.
Tas bija ceturtais zaudējums, un pēc šī mača Latvijas komandai jābrauc mājās.
Bet Dānija spēlēs ceturtdaļfinālā, tiekoties ar Krievijas Olimpiskās komitejas komandu.
Spēlē abus vārtus Latvijai guva komandas kapteinis Lauris Dārziņš.
Gan viņš, gan Kaspars Daugaviņš paziņoja, ka tā viņiem bija pēdējā spēle Latvijas hokeja izlasē.