Ziņas vieglajā valodā 15. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 15. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Plāno papildu ierobežojumus

Veselības aprūpes situācija kļūst arvien dramatiskāka.

Tāpēc Latvijā no pirmdienas, 21. decembra, ieviesīs vēl stingrākus ierobežojumus Covid-19 izplatības mazināšanai.

Jaunie ierobežojumi neskars pārvietošanās brīvību.

Tā pēc valdības un Krīzes vadības padomes kopsēdes paziņoja premjers Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība").

Lēmumu par konkrētiem ierobežojumiem valdība pieņems šonedēļ, un tie ilgs vismaz trīs nedēļas.

Paredzams, ka jaunajā gadā par nedēļu tiks pagarinātas skolēnu brīvdienas 1.–6.klasei.

 

Miruši vēl 5 Covid-19 slimnieki 

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 587 jaunus Covid-19 gadījumus.

Bet pieci saslimušie nomira.

Slimnīcās šobrīd ārstējas 841 Covid-19 pacients, 43 ir smaga slimības gaita.

 

Kaimiņvalstīs turpina izplatīties Covid-19

Igaunijā atklāti vēl 313 jauni Covid-19 gadījumi, trīs cilvēki miruši.

Lietuvā Covid-19 atklāja vēl gandrīz pusotram tūkstotim cilvēku, bet nomira vēl 38 saslimušie.

Lietuvā no 16. decembra būs stingrāki ierobežojumi.

Lietuvā cilvēkiem būs aizliegts atstāt savas pašvaldības.

Cilvēki drīkstēs doties uz darbu vai pie ārsta.

 

Zviedrijā pienācīgi nenovērtēja Covid-19 bīstamību

Zviedrijas amatpersonas nenovērtēja Covid-19 bīstamību.

To atzinusi īpaša komisija, kas izvērtēja Zviedrijas reakciju uz Covid-19 pandēmiju.

Zviedrija sākumā neieviesa ierobežojumus. Infekcija strauji izplatījās.

Tagad Zviedrijā ir ļoti daudz nomirušo. Veselības aprūpe ir pārslogota.

Valdība ir ieviesusi stingrākus ierobežojumus.

 

Līdz svētkiem plāno apstiprināt jauno vakcīnu

Eiropā uzņēmumu “Pfizer” un “BioNTech” kopīgi izstrādāto vakcīnu pret Covid-19 varētu apstiprināt pirms Ziemassvētkiem 21. decembrī.

Par to paziņoja Eiropas Zāļu aģentūra.

Sākotnēji aģentūra plānoja pieņemt lēmumu tikai 29. decembrī.

Eiropas valstis steidzināja aģentūru rīkoties ātrāk, jo Lielbritānijā un ASV vakcinācija jau notiek.

 

Karavīri sarūpē maltītes zupas virtuvēm

Sabiedroto valstu karavīri sarūpējuši Rīgas zupas virtuvēm karstās maltītes.

Maltītes karavīri paši pagatavojuši Ādažu bāzes ēdnīcā.

Karavīri vēlas iepriecināt cilvēkus, kuriem, iespējams, nav māju un ģimenes, ar ko svinēt svētkus.

Karavīri saka, ka vēlas atbalstīt tos, kas atbalsta viņus.

 

Ļaut tirgot eglītes brīvdienās

Arī brīvdienās un svētku dienās ārā varēs tirgot Ziemsvētku eglītes, tā lēma valdība.

Sestdienās, svētdienās un svētku dienās var nopirkt tikai pārtikas un higiēnas preces.

Taču tagad valdība atļāva tirgot arī eglītes.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti