Ziņas vieglajā valodā 15. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 15. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Vairākiem kandidātiem varētu liegt dalību vēlēšanās

Vairāki deputātu amatu kandidāti, iespējams, nedrīkst piedalīties Saeimas vēlēšanās.

Centrālā vēlēšanu komisija saņēmusi sūdzības no Iekšlietu ministrijas par dažiem kandidātiem.

Viņu vārdus komisija neatklāj.

Vispirms par iespējamajiem pārkāpumiem informēs pašus kandidātus.

Saeimas vēlēšanas Latvijā notiks 6.oktobrī.

 

Policija atrod aizklīdušu trīsgadnieku 

Bauskas novadā veiksmīgi atrasts no mājām aizklīdis trīs gadus vecs bērns.

Policija otrdienas vakarā saņēma zvanu no satrauktas mātes Brunavas pagastā.

Viņa bija iegājusi mājā, atstājot savu dēlu spēlēties pagalmā. Kad māte atgriezās, bērns bija pazudis.

Policisti puisēnu atrada netālu no mājām.

Policija atgādina, ka bērnus nedrīkst atstāt vienus.

Ja bērns tomēr ir pazudis, pēc iespējas ātrāk jāzvana policijai.

 

Dženovas tilta sabrukšanā 42 upuri

Pieaug bojā gājušo cilvēku skaits pēc tilta sabrukšanas Itālijā.

Nelaime notika Dženovā. Tur sabruka autostrādes tilts.

Saskaņā ar jaunākajām ziņām gājuši bojā 42 cilvēki.

Tilts bija 45 metrus augsts.

Tas iebruka, un no tā nogāzās vairāk nekā 30 vieglās automašīnas un vairākas kravas mašīnas.

Tilta sabrukšanas brīdī Itālijā lija stiprs lietus.

Glābēji drupās turpina meklēt izdzīvojušus cilvēkus.

 

Krievija neatbrīvos no cietuma Sencovu

Krievija neatbrīvos no cietuma Ukraiņu kinorežisoru Oļegu Sencovu, jo viņš to nav lūdzis.

Krievijas tiesa uzskata, ka Sencovs plānojis teroraktus Krimā.

Sencovs šīs apsūdzības noliedz.

Maija vidū Sencovs cietumā sāka badastreiku.

Kopš tā laika viņam ļoti pasliktinājusies veselība.

Par to satraucas gan režisora radinieki, gan citi cilvēki.

 

Par godu ķoniņiem izdos sudraba kolekcijas monētu

Latvijas Banka šonedēļ izdos jaunu sudraba kolekcijas monētu par godu ķoniņiem.

Tie ir senie Kurzemes iedzīvotāji.

Jaunās monētas vienā pusē vidū būs jātnieks zirga mugurā ar spalvu pie cepures, zobenu pie sāniem un karogu rokā.

Otrā monētas pusē būs redzams stabs ar Ķoniņciema ģerboni.

Monētu veidojuši mākslinieki Arvīds Priedīte un Ligita Franckeviča.

Jauno monētu varēs nopirkt Latvijas Bankā. Tā maksās 43 eiro.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti