Ziņas vieglajā valodā 15. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 15. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Turpinās repatriācijas reisi

NMPD brigāde pie lidostas.
NMPD brigāde pie lidostas.

Ar repatriācijas reisiem no Amsterdamas un Frankfurtes Rīgā atgriežas aptuveni 280 Baltijas valstu iedzīvotāji.

Visvairāk ir Latvijas valstspiederīgo.

Lidostā atbraucēji varēs veikt Covid-19 testu.

Būs arī speciāls transports, kas nogādās atbraukušos mājās.

Lietuviešus un igauņus līdz robežai pavadīs policija.

 

Ar Covid-19 saslimuši vēl 9 cilvēki

Aizvadītajā diennaktī Covid-19 Latvijā apstiprināts deviņiem cilvēkiem.

Līdz šim infekcija konstatēta 666 cilvēkiem.

Kopumā slimnīcās ievietoti 46 inficētie.

Trijiem pacientiem slimība ir smaga.

Kopumā no Covid-19 nāve apstiprināta pieciem cilvēkiem.

 

Elejas pansionātā nāve nav saistīta ar Covid-19

Elejas sociālās aprūpes centra iemītnieka nāve nav saistīta ar Covid-19.

Vīrietis nomira no sirds slimības.

To noskaidroja ekspertīzē.

76 gadus vecajam vīrietim atklāja Covid-19.

Viņš atradās izolācijā. Vīrietis jutās labi, taču pēkšņi nomira.

Tas notika 9. aprīlī.

Sākumā bija aizdomas, ka vīrietis nomira no Covid-19, taču tagad noskaidrots, ka nāves iemesls ir sirds slimība.

Kopumā Elejas sociālās aprūpes centrā ar Covid-19 saslima trīs darbinieki un viens klients.

 

Lietuvā slēdz pilsētu

Lietuvā Covid-19 dēļ uz nedēļu slēgta Nemenčines pilsēta.

Tā atrodas Viļņas rajonā.

Pilsētas šūšanas uzņēmumā konstatēti aptuveni 20 inficēšanās gadījumi ar koronavīrusu.

Tāpēc nolemts pilsētu slēgt.

Tas nozīmē, ka cilvēki nedrīkstēs izbraukt un iebraukt pilsētā.

Pilsētā dzīvo vairāk nekā četri tūkstoši cilvēku.

 

Valstis atvieglo ierobežojumus

Pasaulē arvien vairāk valstu atvieglo Covod-19 dēļ ieviestos ierobežojumus.

To dara Dānija, Somija, Austrija, Itālija un Spānija.

Savukārt Francija nolēmusi pagarināt ierobežojumus līdz 11. maijam.

Eiropas Komisija iesaka ierobežojumus atcelt pakāpeniski.

Eiropas Komisija arī pieļauj, ka ierobežojumu atvieglošanai sekos jauni Covid-19 uzliesmojumi.

 

ASV aptur finansējumu Pasaules Veselības organizācijai

ASV prezidents Donalds Tramps sola apturēt finansējumu Pasaules Veselības organizācijai.

Tramps uzskata, ka Pasaules Veselības organizācija nepareizi novērtējusi koronavīrusa uzliesmojumu Ķīnā.

Tāpēc jaunais koronavīruss izplatījies citur pasaulē.

Daudzu pasaules valstu līderi Trampam nepiekrīt.

Viņi kritizē pašu Trampu, kurš kavējies ar ierobežojumu ieviešanu Savienotajās valstīs.

 

G20 valstis uz laiku aptur parādu maksājumus

Lai palīdzētu pasaules nabadzīgajām valstīm cīņā ar jaunā koronavīrusa pandēmiju, G20 valstis uz laiku aptur parādu maksājumus.

G20 apvieno pasaulē lielākās ekonomikas.

Šo valstu lēmums skars 76 pasaules nabadzīgākās valstis.

 

Nenotiks Maira Brieža boksa cīņa maijā

Boksa cīņa starp Mairi Briedi un kubieti Junieru Dortikosu 16. maijā nenotiks.

Pasaules boksa cīņa atcelta.

Jaunu datumu cīņas rīkotāji pagaidām nenorāda.

Iemesls cīņas atcelšanai ir koronavīrusa pandēmija.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti