Ziņas vieglajā valodā 14.oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 14.oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 14.oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Pašvaldības bažījas par jauniem noteikumiem, kas paredz 9 autoostu slēgšanu

Valdības darba kārtībā nonākuši jaunie Autoostu noteikumi.

Tos izstrādāja Satiksmes ministrija.

Noteikumi tapa ilgi.

To izstrādē palīgā pieaicināja arī pasažieru pārvadātājus.

Tomēr apmierināta ar jaunajiem noteikumiem ir tikai Satiksmes ministrija.

Plāns paredz autoostas sadalīt kategorijās un noteikt obligāti sniedzamos pakalpojumus.

Autoostu darbību finansēs valsts.

Taču daļu - deviņas autoostas - līdz ar jauno kārtību nāksies slēgt.

Pasažieriem atvēlēs vien pieturvietas.

 

 

"Latvijas Valsts ceļi" brīdina par palēninātu satiksmi

Uzņēmums "Latvijas Valsts ceļi" brīdina, ka svētdienas vakarā ir sagaidāma palēnināta satiksme.

Zelta rudens baudītāji atgriezīsies mājup.

Īpaši Pierīgā, uz Vidzemes šosejas atceļā no Siguldas, Tērvetes apkārtnē, arī Raganas un Valmieras šosejas posmos satiksme būs palēnināta.

 

 

Nākamnedēļ būs ierobežojumi uz Salu tilta

Rīgā nākamnedēļ sāksies satiksmes ierobežojumi uz Salu tilta.

Saistībā ar remontdarbiem no 16.oktobra līdz 13.janvārim ierobežos satiksmi uz Salu tilta, posmā no Krasta ielas pārvada līdz Bauskas ielai.

 

 

Portugāli skārusi viesuļvētra "Leslija"

Portugāli naktī uz svētdienu skāra viesuļvētra "Leslija".

Vētras dēļ Portugālē savainoti 27 cilvēki.

Vētra nolauzusi simtiem koku un atstājusi tūkstošiem māju bez elektrības, apgāztas automašīnas un vietām sākušies plūdi.

Slikto laikapstākļu dēļ atcelti vairāki avioreisi.

Svētdienas pēcpusdienā nav ziņu, ka viesuļvētrā Portugālē būtu cietuši Latvijas valstspiederīgie.

Tā norāda Ārlietu ministrija.

Arī Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija nav saņēmusi ziņas par problēmām Portugālē, kas būtu skārušas Latvijas valstspiederīgos.

Meteorologi ziņo, ka vētra jau aizvirzījusies dziļi Portugāles ziemeļos.

Situācijai drīz vajadzētu normalizēties.

Gaidāms, ka vētra skars arī Spāniju.

 

 

Vācijā lidmašīnas pacelšanās laikā miruši trīs cilvēki

Lidmašīnas neveiksmīgas pacelšanās laikā Vācijā svētdien gājuši bojā trīs cilvēki.

Tā paziņoja policija.

Neliela sporta lidmašīna mēģināja pacelties gaisā lidlaukā netālu no Fuldas.

Lidmašīna iztriecās cauri barjerai un uzbrauca virsū cilvēkiem.

Dzīvību zaudēja divi pieaugušie un viens bērns.

Plašāka informācija par negadījumu pagaidām nav pieejama.

 

Navaļnijs atbrīvots no apcietinājuma

Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs svētdien atbrīvots.

Viņš izcieta 20 dienu administratīvo arestu par neatļautu protestu rīkošanu.

Šo arestu Navaļnijam piesprieda tūlīt pēc atbrīvošanas no iepriekš piespriestā 30 dienu aresta.

Arī to viņam piesprieda par neatļautu protestu rīkošanu.

Pēc atbrīvošanas Navaļnijs pauda, ka ar šiem arestiem viņu nevarēs ne iebiedēt, ne apturēt.

 

 

Pārspēti 14.oktobra gaisa temperatūras rekordi

Svētdienas pēcpusdienā lielākajā daļā Latvijas gaisa temperatūra paaugstinājās līdz +19..+21 grādam.

Pārspēti daudzi siltuma rekordi.

14.oktobra rekords kritis arī galvaspilsētā.

Gaisa temperatūras rekordi kritīs arī nākamnedēļ.

Tā prognozē sinoptiķi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti