Ziņas vieglajā valodā 14.martā

Ziņas vieglajā valodā 14.martā

Ziņas vieglajā valodā 14.martāAgnese Vasermane

    Britu deputāti balso par "Brexit" pagarināšanu

    Lielbritānijas parlamenta deputāti šovakar balsos par to, vai Lielbritānija drīkst izstāties no Eiropas Savienības vēlāk – vasaras vidū. Šobrīd Lielbritānijas izstāšanās no Eiropas Savienības plānota 29.martā.

    Deputāti balsos par Lielbritānijas izstāšanos 30.jūnijā. Par Lielbritānijas izstāšanās jeb "Brexit" atlikšanu jāspriež arī Eiropas Savienības vadītājiem. Eiropas Savienības līderu samits notiks pēc nedēļas Briselē.

    Venecuēlā atjaunota elektrība

    Venecuēlā šodien atjaunota elektrība. Tā vēsta Venecuēlas valdība. Elektrības traucējumi Venecuēlā sākās pagājušajā nedēļā. Elektrības trūkums ļoti ietekmēja cilvēku dzīvi.

    Nevarēja uztaisīt ēst. Nebija tīra dzeramā ūdens. Bija nedroši atrasties uz ielas. Un sarežģīta situācija bija arī slimnīcās. Elektrības trūkuma dēļ nestrādāja daudzi uzņēmumi un skolās nenotika mācības.

    Grieķijā streiko mediķi

    Grieķijā šodien streiko mediķi. Ārsti pieprasa lielāku algu. Grieķijā liela problēma ir arī ārstu trūkums. Desmit gadu laikā Grieķiju pameta 18 tūkstoši jauno ārstu un tūkstošiem citu medicīnas darbinieku. Šādas ir medicīnas darbinieku arodbiedrības aplēses.

    Slimnīcās uzņem vienīgi ļoti slimus cilvēkus, norāda arodbiedrība. Naudu medicīnai Grieķijā ļoti samazināja pēc krīzes 2010.gadā.

    Samazinās gripas slimnieku skaits

    Latvijā aizvien mazāk cilvēku slimo ar gripu. Šobrīd valstī vēl ir gripas epidēmija. Taču epidēmija varētu beigties marta beigās vai aprīļa sākumā. Tā domā ārsti. Šobrīd Latvijā slimo par desmito daļu mazāk cilvēku nekā pirms nedēļas.

    Taču dažās vietās Latvijā gripa joprojām ir izplatīta. Ārsti iesaka saslimšanas gadījumā noteikti palikt mājās un ārstēties. Šogad no gripas nomira 62 cilvēki.

    Saistītie raksti
    0 komentāri
    Pievienot komentāru
    Komentēt vari ar kādu no saviem sociālo mediju profiliem
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti